رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کردستان گفت: کسانی که با داشتن پلاک غیربومی به شهرهای با وضعیت کرونایی نارنجی این استان مسافرت کرده‌ند، به سرعت از این مناطق خارج شوند، در غیر اینصورت مشمول جریمه خواهند شد.
کد خبر: ۹۵۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸ 24 March 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، سرهنگ برزو مرادی اظهار داشت: در حال حاضر شهر‌های دیواندره، سقز، بانه و قروه از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارند و ورود به این شهر‌ها برای خودرو‌های دارای پلاک غیربومی ممنوع است.

وی اضافه کرد: براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، کسانی که به شهر‌های نارنجی مسافرت کرده‌اند، باید ظرف ۷۲ ساعت این شهر‌ها را ترک می‌کردند که اکنون این مهلت پایان یافته و باید خارج شوند.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کردستان یادآور شد: در صورتیکه خودرو‌های با پلاک غیربومی در شهر‌های با وضعیت نارنجی استان مشاهده شوند، بلافاصله مشمول جریمه پنج میلیون ریالی خواهند شد.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه تردد از کمربندی شهر‌های نارنجی برای مسافران بلامانع است، افزود: با توجه به شیوع کرونا و احتمال افزایش مبتلایان، از هموطنان درخواست می‌شود، در چنین وضعیتی از مسافرت پرهیز کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار