مدير عامل شركت گاز استان كردستان؛
گازرسانی کار ساده‌ای نیست و عمليات گازرساني به شهرها و روستاها با برنامه‌ریزی مدون و دقیق انجام می‌شود و به خصوص در مناطق كوهستاني و صعب العبور استان كردستان برنامه ريزي براي گازرساني بخش روستايي با مشقت و سختي فراوان روبرو است.
کد خبر: ۹۴۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 03 March 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: مردم در هر روستای کوچک و بزرگی درخواست اصلی شان از شرکت‌های گاز استانی این است که گاز را زودتر به روستا‌های سخت‌گذر و دورافتاده برسانند و استان کردستان با دارا بودن کوه‌های سر به فلک کشیده، رودخانه‌های خروشان و مسیر‌های پر شیب و دارای پیچ‌های خطرناک، کار گازرسانی را دوچندان سخت و طاقت فرسا می‌کند.

وی افزود: اگر وضعیت جغرافیای و انجام عملیات گازرسانی در مسیر‌های پر فراز و نشیب را پشت سر بگذاریم، کوتاه بودن فصل کار نیز یکی از مشکلات پیش روی کارکنان شرکت گاز استان کردستان در بخش اجرای پروژه هاست که به علت طولانی بودن فصل سرما معمولا فصل کار از اوایل خرداد شروع و تا پایان آبان ماه ادامه دارد و باعث می‌شود پیمانکاران اجرایی با بکارگیری نیرو‌های اجرای در حجم زیاد با سرعت بیشتری عملیات گازرسانی را به پایان برسانند.

فعله گری یادآور شد: با تمام این اوصاف در سال جاری تا پایان بهمن ماه تعداد ۲۱ هزار و ۱۱۷ اشتراک جدید در استان کردستان جذب شده که ۱۱ هزار و ۸۴۱ مورد در شهر‌ها و ۹ هزار و ۲۷۶ مورد در روستا‌ها اتفاق افتاده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پایان سخنانش با تاکید به اهمیت اشتراک پذیری مشترکین بخش مسکونی در مسیر افزایش رفاه عمومی بیان کرد: در بهمن ماه تعداد ۹۵۶ مشترک در شهر‌ها و ۸۷۶ مورد اشتراک جدید در سطح روستا‌ها صورت گرفته است.





منبع: روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار