مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد:
مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: ۲۱ هزار و ۸۷۰ نفر از اقشار مختلف مردم استان در مسابقه فرهنگی ویژه میلاد امام علی(ع) شرکت کردند.
کد خبر: ۹۴۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 27 February 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری مهر کردستان، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار داشت: به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی (ع) مسابقه پیامکی در برنامه تلویزیونی «چریکه شه‌و» و برنامه رادیویی برگزار شد که در مجموع ۲۱ هزار و ۸۷۰ نفر شرکت کردند.

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان مسابقه تلویزیونی اعلام کرد: ۹ هزار و ۸۷۰ نفر در این برنامه شرکت کردند که از این تعداد هشت هزار و ۷۵۳ نفر پاسخ صحیح را به سامانه پیامکی صدا و سیمای مرکز استان ارسال کردند.

وی خاطر نشان کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان به مناسبت سیزدهم رجب المرجب ۱۳ جایزه نقدی یک میلیون ریالی به برندگان این مسابقه تلویزیونی اعطا کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: همچنین مسابقه پیامکی رادیو نیز که با شرکت ۱۲ هزار نفر شرکت کننده انجام شد به همین مناسبت برگزار شد که از این تعداد نیز به پنج نفر از برگزیدگان جوایز یک میلیون ریالی اهدا شد.

وی اضافه کرد: برگزاری ویژه برنامه میلاد امام علی (ع) در ۱۴ مسجد، هیئت و حسینیه سنندج از دیگر برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان به مناسبت میلاد امام علی (ع) بود که به همت هیئات مذهبی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار