معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان ازبازدید و زیارت مجازی ۱۳ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر استان کردستان از مناطق عملیاتی خبرداد.
کد خبر: ۹۴۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱ 24 February 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از باشگاه خبرنگاران کردستان، حجت‌الله نریمانی معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان گفت: اردوی مجازی راهیان نور از ۱۵ بهمن در استان آغاز شده و تاکنون ۱۳ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز به عضویت این کانال درآمده و هر روز طبق برنامه زمانبندی شده از طریق این کانال زیارت مجازی از مناطق عملیاتی دارند.

او افزود: در این اردوی مجازی بحث‌های عمومی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی شهدای شاخص استان و کشور، مناطق عملیاتی، فداکاری و از خودگذشتگی شهدای دوران دفاع مقدس در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: محتوا‌های الکترونیکی از طریق این کانال همراه روایتگری است، به گونه‌ای که راویان دفاع مقدس در مورد نقاط یادمانی صحبت کرده و تمام این‌ها تصویربرداری شده و بر روی کانال بارگذاری شده است.

او افزود: اردوی مجازی راهیان نور دانش‌آموزی به گونه‌ای طراحی شده که شرکت‌کنندگان احساس می‌کنند همانند سال‌های گذشته در آن مکان حضور دارد و با آثار دوران دفاع مقدس، نقاط و مناطق یادمانی آشنا می‌شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان افزود: امسال شیوع ویروس کرونا مانع سفرحقیقی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و حضور فیزیکی دانش‌آموزان در این مناطق شده، اما با ابتکاری نو بستر اعزام دانش‌آموزان درقالب راهیان نور با مشارکت سپاه وآموزش و پرورش فراهم شده است.

نریمانی گفت:در این راستاکانال راهیان نوردانش‌آموزان استان کردستان درشبکه شاد به آدرس https://shad.ir/rahyannoorkurd ایجاد شده و دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم با عضویت در این کانال، سفر مجازی به مناطق عملیاتی دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار