سرهنگ سپهری گفت: مرزداران شهرستان بانه با هوشیاری خود توانستند که با چند نفر قاچاقچی که حامل بار قاچاق بودند ، برخورد کردند.
کد خبر: ۹۳۷۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ 02 February 2021
به گزارش تابناک کردستان، سرهنگ "محمدعارف سپهری" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای حراست و کنترل مرز‌های استان، مرزبانان هنگ بانه حین پایش و رصد نوار مرزی با چند متجاوز حامل بار قاچاق که قصد ورود غیرقانونی به خاک کشور را داشتند، مواجه شدند.
وی افزود: مرزداران برای دستگیری قاچاقچیان وارد عمل شدند که آن‌ها به محض مشاهده مرزبانان عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن محموله، با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.
جانشین فرمانده مرزبانی استان کردستان تصریح کرد: مرزبانان در پاک سازی محل و بازرسی دقیق محموله به جای مانده از قاچاقچیان، ۳۵۹ دستگاه تلفن همراه هوشمند، ۴۳۳ دستگاه تبلت، ۶۹۲ عدد میکروفون یقه‌ای و ۴۳۳ عدد لوازم جانبی تلفن همراه را کشف کردند.
سرهنگ سپهری با بیان اینکه دستگیری قاچاقچیان در دستور کار مرزبانان قرار دارد، بیان داشت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته و نظر کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده ۶۴ میلیارد ریال برآورد شده است.
وی به اشراف مرزبانان این فرماندهی و رصد نوار مرزی استان به طور شبانه روزی اشاره و اظهار داشت: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی، تردد غیر مجاز و قاچاق کالا، مرزبانان در ۲۲۷ کیلومتر مرز استان با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های روزانه مانع هرگونه تحرک قاچاقچیان خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار