مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از اجرای ۱۰ ویژه برنامه در جهت ارائه خدمات به مددجویان و به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹ 01 February 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمد رسول شیخی زاده، صبح امروز در نشست خبری مجازی با خبرنگاران، عنوان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر امسال ۱۰ ویژه برنامه در این ایام در زمینه ارائه خدمات به مددجویان و در سطح استان اجرا می‌شود.

وی افزود: تحویل ۲۷۰ واحد مسکونی روستایی و ۱۶ واحد شهری با هزینه کرد ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مهم‌ترین برنامه این ایام است.

شیخی زاده گفت: افتتاح ۱۱۰ طرح اشتغال با پرداخت پنج میلیارد تومان تسهیلات و پرداخت ۱۱۰ فقره جهیزیه به ارزش ۵۵۰ میلیون تومان نیز به مناسبت دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: پرداخت ۲۲۰ فقره وام قرض الحسنه به مبلغ دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، پرداخت هزار و ۳۳۳ مورد کمک معیشت به مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان، توزیع هزار بسته بهداشتی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان، کمک به تامین تجهیزات درمانی ۲۵۰۰ بیمار صعب العلاج تحت حمایت به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان نیز از برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: همچنین کمک به پرداخت کمک هزینه درمانی ۱۸ هزار مددجو به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان، مساعدت به ۳۹ خانواده متوفی بیماری کرونا به مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان و پرداخت سبد غذایی به هزار و ۴۳۱ مادر باردار و شیرده به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان جزو برنامه‌های ویژه کمیته امداد کردستان در دهه مبارک فجر امسال است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار