سردار سید صادق حسینی:
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:حضور اصحاب رسانه در این جشنواره‌ها ارزشمند است چرا که رسانه دارای ابزار و قدرت تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی گسترده‌ای است.
کد خبر: ۹۳۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ 23 January 2021

عملیات پیش‌دستانه در جنگ فرهنگی عامل پیروزی است/شهیدسلیمانی جنگ درخط مقدم را به ما آموخت
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: عملیات پیش دستانه در جنگ فرهنگی برجسته و عامل پیروزی است.
به گزارش تابناک کردستان، سردار سیدصادق حسینی در اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و اولین جشنواره مکتب حاج قاسم که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: عملیات پیش دستانه قاسم سلیمانی در عرصه مقاومت به ما یاد داد در خط مقدم با دشمن بجنگیم.

وی بیان کرد: حضور اصحاب رسانه در این جشنواره‌ها ارزشمند است چرا که رسانه دارای ابزار و قدرت تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی گسترده‌ای است.

وی افزود: رسانه در تعمیق ارزش‌های انقلاب سهیم و نقش محوری دارد و همه باید در این برهه از زمان که دشمن با تمام توان با ابزارهای مادی و معنوی تلاش بدنبال سدکردن حرکت نظام و پویایی اسلام است، تلاش کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اعلام کرد: دشمنان در جنگ سخت و تحریم شکست خوردند و تلاش می‌کنند در جنگ نرم پیروز میدان شوند اما امروز در جنگ سخت و نابرابر با دشمن روبرو هستیم.

سردار حسینی با اعلام اینکه خوشبختانه اصحاب رسانه پیروز میدان بوده‌اند،افزود: در کنار جنگ نرم دشمن، رسانه با فکر، نبوغ و قلم در برابر دشمنان ایستاده‌اند.

وی اعلام کرد: امروز توپخانه دشمن در همه کوچه و بازار و کوی و خانه وجود دارد اما جمع کردن دشمن از این نقاط بوسیله اصحاب رسانه و قدرت فکری آنها مهیا می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس اضافه کرد: عملیات پیش دستانه در جنگ فرهنگی برجسته و عامل پیروزی است و بی‌شک سرعت، دقت، صحت و اثرگذاری در جنگ پیش دستانه موثر است.

سردار حسینی تصریح کرد:عملیات پیش دستان قاسم سلیمانی الگو بود چون حاج قاسم جهاد اکبر را انجام داد و زینت ولایت و مملکت بوده و مهربان و نرمخو بود و با دشمن محکم و با خودی‌ها مهربان برخورد می‌کرد.

وی اهل فن و رشید بودن و رها نکردن میدان جهاد را از دیگر ویژگی‌های سردار سلیمانی خواند و گفت: راهبرد دشمن تاکنون شکست خورده و چهره انقلاب شفاف و آبرومندانه نمایان شده است و امروز ما بر عملیات روانی غلبه یافتیم.

وی خاطر نشان کرد: حاج قاسم برای همیشه تاریخ زنده است و او دشمن را وادار به عقب نشینی کرد این قدرت مقاومت فعال ماست که با وجود مقاومت و تلاش جهادی سردار سلیمانی همواره پیروز میدانیم.

فرمانده سپله بیت‌المقدس اعلام کرد: محور مقاومت قدرتمندتر شد یمن عراق سوریه درخشیدند و مایه شکست دشمن شد و ملت ایران پیروز میدان بود و هست.

سردار حسینی گفت: در فضای فعلی جامعه سختی‌ها را پشت سر گذاشتیم، تحریم‌ها را به فرصت وادار کردیم و با رسیدگی به امور مردم، رفع بیکاری و ارتباط مسوولان با مردم در این جنگ فرهنگی اقتصادی ما پیروز خواهیم بود.

وی گفت: تجربیات گذشته این درس را به ما داده از ظرفیت داخلی و نخبگان کشور در حرکت قدرتمندانه رهبری داهیانه استفاده کنیم و دنبال غربیها نباشیم.


وی اضافه کرد: یک تفکر و دیدگاه جنگ طلبانه وجود دارد و باید مراقب باشیم چرا که مردم سختیها را تحمل کردند و در برابر تحریم ایستادند و استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را حفظ کرده‌اند.

وی اعلام کرد: ما در پیش رو دو موضوع داریم دهه انقلاب اسلامی و تبیین گام دوم انقلاب و استقلال و ازادی و معرفی شکوفایی و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم باید توسط اصحاب رسانه پیگیری شود.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری در پیش است رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات باید مدنظر اصحاب رسانه باشد.


حسینی عنوان کرد: دولت متکی به نخبگان کشور و امکانات کشور است و باید روی کار بیاید و تفکر غربی‌ها رخت بربندد چرا که رسالت ما دفاع از استقلال کشور است.

وی اضافه کرد: در شرایط کرونایی همه جهان درگیرند اما جهاد همگانی کشور ما شرایط را تغییر داد و در شرایط قرمز خارج شدیم که به برکت روح حاج قاسم سلیمانی بود.

وی با بیان اینکع در طرح شهید رهنمون تیمهای چشم پزشکی ۴ هزار و ۵۰۰ ویزیت رایگان و ۳۵۰۰ عینک رایگان و ۶۳ عمل جراحی رایگان در هشت شهرستان انجام دادند،یادآور شد: در رزمایش کمک مومنانه و مواسات برای نوکری مردم گام برداشتیم و مردم هم خوب کار کردند.

وی به دیگر اقدامات سپاه پرداخت و گفت: کارهای دیگری از جمله کشت دو هزار و ۱۰۰ هکتار به باغ میوه برای ایجاد اشتغال از دیگر اقدامات در دست اجرای سپاه است.

وی در پایان گفت: باید بیکاری را کم کرد و از ظرفیت نخبگان استفاده کنیم و همراهی مردم و تدبیر عالمانه رسانه‌ها را می طلبد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار