رئیس بسیج رسانه کشور :
مسعود بصیری گفت: باید کسانی که در بین حقیقت و همچنین مردم و انسان قرار دارند ، کسانی هستند که باید جامعه را اداره کنند.
کد خبر: ۹۳۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ 23 January 2021
به گزارش تابناک کردستان ، مسعود بصیری در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در کردستان بیان کرد:پایان تاریخ قدرت و اثر گداری رسانه برای سرعت بخشی اقتدار جوامع مختلف زیاد است.

رئیس بسیج رسانه کشور افزود: کسانی که بین حقیقت و انسان قرار گرفته‌اند کسانی هستند که باید جامعه را اداره کنند.

بصیری عنوان کرد: خبرنگاران پیام‌رسانان خوب جامعه هستند که برای مردم تلاش و ایثار می‌کنند.

وی با طرح این سوال که چه کسی باید جامعه را آباد کند و زیبایی‌های مکتب اسلامی را به مردم ارائه کند، گفت: کسانی زیباسازی مکتب اسلام را نشان می‌دهند که پیام را بدون کمی و کاستی با حقیقت منعکس می‌کند.

رئیس بسیج رسانه کشور خاطرنشان کرد: این رسانه‌ها هستند که رسالت مهم آگاهی‌بخشی به جامعه را برعهده دارند.

بصیری اضافه کرد: قدرت و اثرگذاری رسانه‌ها در جامعه زیاد است، خبرنگاران باید مردم و جامعه را آگاه کند، تولیدات رسانه‌‌ای اگر با حقیقت منطبق نباشد موجب فروپاشی می‌شود.

وی بیان کرد: رسانه از ابتدای تاریخ به اشکال مختلف وجود داشته‌اند و امروز وظیفه ما خبرنگاران است که مردم را نسبت به خود و قدرتی که اسلام می‌تواند برای شکوفا شدن بیشتر در اختیارشان قرار دهد آگاه سازیم.

به گفته رئیس بسیج رسانه کشور، خبرنگاران پیامبر حقیقت در جامعه هستند که با عدالت و انصاف وقایع را بازگو می‌کنند.

وی با بیان اینکه انتقال توانمندی و قدرت اسلام مهم‌ترین رسالت رسانه‌هاست، عنوان کرد: قدرت و اثرگزاری رسانه‌ها در اقتدار و یا اضمحلال حکومت‌ها و قدرت‌ها تاثیر بسزایی دارد.

رسانه‌ها حقیقت و واقعیت دنیای غرب را بیان کنند

بصیری با بیان اینکه رسانه‌ها باید حقیقت و واقعیت دنیای غرب را بیان کنند افزود: بزرگترین مکتب‌های غرب درگیر مشکلات اقتصادی هستند و امریکا با همه ثروتی که اندوخته توان اداره جامعه خود را ندارد و جمعیت زیادی در این کشور نگران وعده غذایی بعدی خود هستند.

وی تاکید کرد: بیشترین نرخ تجاوز به کودکان و زنان و خودکشی مربوط به اروپای غربی است و جمعیت زیادی از مردم در این کشورها با فقر و فلاکت دست به گریبان هستند.

بصیری در پایان ضمن تقدیر از برگزار کنندگان جشنواره ابوذر در استان گفت: امیدوارایم این جشنواره‌ها و حمایت‌ها بابی برای یادآوری‌ها در مورد توانمندی‌های خودمان و حقیقت اسلام باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار