ماموستا فایق رستمی:
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهادت حاج قاسم موجب وحدت و اتحاد در جهان اسلام شد و چهره واقعی جنایتکاران و تروریست‌ها را نمایان کرد.
کد خبر: ۹۳۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 23 January 2021
به گزارش تابناک کردستان، ماموستا فایق رستمی در اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و اولین جشنواره مکتب حاج قاسم استان کردستان، اظهار کرد: در آستانه دهه فجر انقلاب هستیم که شروع یک سعادت برای بشریتی است که عمری را در تاریکی زندگی کرده بودند و با انقلاب به روشنی و طلوع رسیدند.

وی افزود: در روزهایی که ایرانی‌ها در بدترین شرایط زنذگی می‌کردند و حتی کوچکترین امکانات رفاهی را نداشتند، اما امسال به گونه‌ای پیشرفت کرده‌ایم که در حال صادر کردن دانش به دنیا هستیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رسیدن به این روزها به برکت خون شهدایی اتفاق افتاده که در راه پیروزی انقلاب جان خود را فدا کردند و امروز نیز این خون‌ها ادامه دارد و بزرگترین نمونه آن شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

ماموستا رستمی یادآور شد: حاج قاسم در دوران حیات خود نه تنها ایران اسلامی بلکه خارج از مرزهای کشور را از مزدوران و جنایتکاران و گروه‌های تروریستی مانند داعش پاک کرد.

وی بیان کرد: پس از شهادت حاج قاسم نیز شاهد بودیم که وحدت و اتحاد در جهان اسلام چگونه شکل گرفت و چهره واقعی جنایتکاران و تروریست‌ها نمایان شد و معلوم شد که ایران مدافع مظلومین است و در مقابل جنایتکاران همواره جان خود را فدا می‌کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به رسالتی که بر عهده رسانه‌ها قرار داده شده اشاره کرد و گفت: حتی در قرآن نیز بر رسالت اهل قلم تاکید شده و می توان رسانه را پلی میان رهبری و مسئولان و مردم دانست.

ماموستا رستمی اظهار کرد: رسانه و خبرنگار باید هوشیار باشند و بتوانند با ورود به موقع دشمنی و توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب را برای مردم آشکار کنند تا بتوان همانند دوران دفاع مقدس که نقش موثری در پیروزی‌ها داشتند امروز نیز در به دست آوردن پیروزی نقش آفرینی کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار