معاون کمیته امداد:
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: انتظار می‌رود ۱۱هزار شغل از مجموع ۲۱۰هزار شغل مقرر در ۹استان پایلوت کشور تا پایان سال‌جاری ایجاد شود.
کد خبر: ۹۳۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳ 20 January 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری تسنیم کردستان، حجت‌الله عبدالملکی صبح امروز در جلسه انعقاد تفاهمنامه سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد استان که در سالن جلسات فرماندهی سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه انقلاب اسلامی در اقتصاد کشور صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه "آنچه در اقتصاد کشور تاکنون صورت گرفته فقط تغییر بوده و انقلابی در این زمینه انجام نشده است" گفت: هدف استکبار این است تا نظامی ضد تولید را فعال کند تا کشور به جبهه استکبار متکی شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور با بیان اینکه "در گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند انقلاب اقتصادی اسلامی هستیم تا تولید در آن رونق بگیرد" تصریح کرد: انقلاب اقتصادی بر محور تولید می‌چرخد و در عرصه بین‌المللی قدرت و در داخل رفاه را به دنبال دارد.

وی با ذکر اینکه "در کشور به دو میلیون نفر کارآفرین احتیاج داریم تا به ستون‌های تولید و اشتغال تبدیل شوند" افزود: کارآفرینی برای نیازمندان از اهمیت بسیار بالا‌تری برخوردار است.


عبدالملکی با بیان اینکه "کمیته امداد نهاد حاکمیتی رفع فقر است" خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از ۱۷۵ هزار شغل را برای نیازمندان در کمیته امداد ایجاد کردیم.

وی با ابراز اینکه "با ظرفیت بالای بسیج، امیدواریم جهش بزرگی در تولید و ایجاد اشتغال صورت بگیرد" اظهار کرد: انتظار می‌رود ۱۱ هزار شغل از مجموع ۲۱۰ هزار شغل مقرر در ۹ استان پایلوت کشور تا پایان سال‌جاری ایجاد شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور با تاکید بر اینکه "اگر عملکرد در این امر ضعیف باشد ادامه طرح را متوقف خواهیم کرد" گفت: اعتقاد راسخی به کردستان داریم و از هرجایی که بتوانیم به پیشرفت و آبادانی این دیار کمک خواهیم کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار