اختصاصی سایت تحلیلی_خبری تابناک کردستان؛
نماینده ی ولی فقیه در کردستان و جمعی از ماموستایان آیینی کردستان در پی اقدام آمریکا در خصوص تحریم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بیناد برکت جهت تولید واکسن ایرانی کرونا ، آمریکا و دیگر دشمنان ایران اسلامی را محکوم کرد ند.
کد خبر: ۹۳۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷ 18 January 2021
به گزارش تابناک کردستان، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عبدالرضا پور ذهبی نماینده، ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: در همان اوایل انقلاب، آمریکا به عنوان یک شیطان بزرگ، گروه‌ها و موسسات مختلفی که به منطقه و محرومین کمک می‌کنند را تحریم می‌کند و می‌خواهد که خدماتشان را محدود کند، که یکی از این بنیاد‌ها و ستاد‌ها و موسسات، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و بنیاد برکت می‌باشد.
 

نماینده، ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: این تحریم‌ها نشان از این دارد که این موسسات دارند کارشان را به نحو احسن انجام می‌دهند و آمریکا می‌خواهد که یک موسسه و جایی که در حال خیر رساندن به محرومین و همچنین در خدمت نظام است را تحریم کند.
حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی افزود: از طرفی نیز می‌خواهد با اعمال این تحریم‌ها تاثیرات این شرکت‌ها و موسسات را بر منطقه و برادران و خواهران مسلمان تحت تاثیر قرار دهد.
نماینده، ولی فقیه در استان کردستان افزود: خدمات جمهوری اسلامی ایران فقط مختص به داخل کشور نبوده و نخواهد بود، بلکه به کشورهایی، چون افغانستان، عراق، یمن و سوریه توسط این شرکت‌ها و موسسات خدمات داده است و این مرام جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عبدالرضا پور ذهبی نماینده، ولی فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: آمریکا با توجه به اینکه این شرکت‌ها در حال خدمت کردن به بشریت هستند می‌خواهد که با تحریم هایش آن‌ها را محدود کند، اما با توجه به این کار تمامی این شرکت‌ها با شایستگی درحال انجام کار خود هستند.

ماموستا اقبال بهمنی رییس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج و عالم برجسته دینی اهل سنت کردستان بیان کرد: دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران و نهاد های انقلابی که در حال خدمت رسانی به محرومین هستند تازگی ندارد و در همان اوایل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنی خود را ثابت کرده و همچنان نیز دشمنی دارند.

ماموستا بهمنی اظهار داشت : جمهوری اسلامی در حال حاضر نیز توانسته است که در مقابله با کرونا واکسن ایرانی این بیماری را تولید کند ، که این امر توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و بنیاد برکت اتفاق افتاده است ، و با تحریم این موسسات آمریکا دشمنی خود را با ایران اسلامی نشان داده است.
ماموستا بهمنی عنوان کرد: زمانی که آمریکا این بنیاد ها و ستاد ها را تحریم می کند ، نشان دهنده ی این است که این موسسات کارها و اعمال خود را به بهترین نحو ممکن انجام داده اند.

ماموستا خدایی امام جمعه شهرستان بانه اظهار داشت : همه ی مردم ایران و به ویژه سالمندان گرامی می دانند که هرگز دشمن نفعی برای دشمنش ندارد و این نشان دهنده ی این است که دشمنی سرسخت مانند آمریکا معلوم است که هیچ بهره ای برای اسلام ندارد ، و در پناه خدا حتما ما می توانیم که دشمن را از پا در بیاوریم ، و تمامی مردم ایران می دانند که باید در هرزمانی آمریکا را محکوم کنیم .



حاج آقا عابدین رستمی امام جمعه اهل تشییع قروه بیان کرد : آمریکا با ایران اسلامی چهل و دو سال است که با تحریم و غیره و دشمنی دارد و همچنان این دشمنی تا ابد خواهد ماند .

امام جمعه قروه ادامه داد : این تحریم ها شامل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت می باشد ، زیرا اخیرا بنیاد برکت به دلیل تولید واکسن ایرانی کرونا این تحریم ها را متحمل شده است ، همچنین این واکسن برخلاف تمامی واکسن های خارجی پاسخ درستی داده است .
حاج آقا عابدین رستمی امام جمعه اهل تشییع قروه عنوان کرد : مسئله تحریم نیز نشان دهنده ی این است که کشوری مانند آمریکا همچنان نمی تواند به پیشرفت ایران اسلامی دست پیدا کند .


ماموستا محمدی عالم برجسته اهل سنت بیان کرد : دشمنانی چون آمریکا اسراییل و هم قطارانش مختص به چند سال اخیر و یا مختص به فقط انقلاب اسلامی نیستند زیرا در آغاز نیز اسلام با شیاطین زمان ، جنگ داشته است .

ماموستا محمدی اضافه کرد : باید مسئولین بدانند که درخت جمهوری اسلامی و درخت اسلام با سازش با شیاطین بارور نخواهد شد و به ثمر نمی رسد ، و زمانی درخت اسلام و جمهوری اسلامی بارور خواهد شد که در برابر کفار موضع گیری صورت گیرد و قطعا زمانی که در برابر کفار و آمریکا و هم قطار هایش بایستد آن زمان جمهوری اسلامی پر بار خواهد بود .
ماموستا محمدی عنوان کرد : وقتی که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی می گویند نباید با آمریکا سازش کرده و دوست باشیم و باید همیشه آن را به عنوان دشمن درجه یک خود بدانیم . پس ما همیشه امریکا را دشمن خود دانسته و تحریم های این شیاطین مختص به این دوره نییست زیرا در تمامی ادوار این ظالمان دست به ظلم شده اند .
ماموستا محمدی خاطر نشان شد : در برابر تولید واکسن آمریکایی کرونا که باعث کشتار دسته جمعی مردم است ، باید دانست که ستاد اجرایی فرمان امام دست به کشف و تولید واکسن ایرانی کرونا شده است و زمانی که تمامی آزمایشات بالینی این واکسن داخلی یک به یک درست می باشد این آمریکای جنایت کار است که در برابر این قدرت علمی قد علم می کند .
ماموستا محمدی اظهار داشت : در پشت ستاد اجرایی فرمان امام کوه و حمایتی همچون مقام معظم رهبری ایستاده اند و این دستاورد علمی و جمهوری اسلامی ایران با این باد ها به لرزه در نخواهد آمد .

ماموستا شیرزادی امام جمعه مریوان : آمریکا با تحریم هایش مشغول به ظلم کردن بر روی مردم و مسئولان است ، همچنین اگر کسی که دارای تفکر اندیشه است از هرگونه ظلم وستم دوری می کند و نمی خواهد به دیگران ظلم کند .
ماموستا شیرزادی افزود :همچنین نباید کسی به واکسن ساخته شده توسط آمریکا و شریکانش اعتماد کند زیرا واکسن های تولید داخل صدها برابر امنیت بیشتری نسبت به نمونه های خارجی دارد .

ماموستا شیرزادی اظهار داشت : در واقع واکسن آمریکایی با مردم جمهوری اسلامی و مسلمانان در تضاد است و نباید با تولید این واکسن ها ما از این دارو ها حمایت کنیم در خصوص اعمال تحریم های جدید علیه ستاد اجرایی فرمان امام و موسسه تولید کننده واکسن کرونا ی ایرانی باید دانست آمریکا به عنوان دشمن همیشگی ایران اسلامی چشم پیشرفت و عظمت ایران اسلامی را ندارد .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار