مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: هم اکنون ارتقا تصفیه‌خانه‌های فاضلاب سقز، دیواندره، مریوان و سنندج در دست اجرا بوده و برای اتمام این طرح‌ها یک هزار و ۹۸۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
کد خبر: ۹۳۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ 16 January 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، محمد حسین محمدی بیان اینکه ارتقای تصفیه‌خانه فاضلاب سقز در حال حاضر ۱۸ درصد پیشرفت دارد، اظهار داشت: تاکنون برای این طرح ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است و ۳۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز باید هزینه شود.

وی با اشاره به پیشرفت ۲۵ درصدی ارتقای تصفیه‌خانه فاضلاب دیواندره، اضافه کرد: برای اجرای این طرح نیز تاکنون ۵۵ میلیارد ریال هزینه شده و اتمام آن نیز نیازمند ۳۳۵ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان یادآور شد: برای ارتقای تصفیه‌خانه فاضلاب مریوان هم ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده و ۳۵۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است، ضمن اینکه این طرح ۲۵ درصد پیشرفت دارد.

محمدی به طرح فاز ۲ تصفیه‌خانه فاضلاب سنندج اشاره و پیشرفت آن را ۴۵ درصد اعلام کرد و گفت: تاکنون برای اجرای این طرح ۲۵ میلیارد تومان و ۱۱۰ هزار یورو هزینه شده است و برای تکمیل آن یک هزار میلیارد ریال دیگر نیاز است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار