مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: 17 سایت تلفن همراه در شهرستان دهگلان با هدف بهبود کیفیت خدمات قابل ارائه به مشتریان در حوزه ارتباطات سیار به تکنولوژی های جدید ارتقا یافت.
کد خبر: ۹۳۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱ 16 January 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت با اشاره به روند توسعه‌ی تکنولوژی‌ها و ضرورت بهره مندی مشتریان از فناوری‌های روز در شبکه ارتباطات سیار افزود: این مهم یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم در حوزه تلفن همراه و دسترسی به اینترنت با کیفیت تلقی می‌شود که با تدوین برنامه‌های کارشناسی شده همواره مورد توجه منطقه قرار دارد.
وی توسعه و ارتقای تجهیزات فنی بر روی ۱۷ سایت شهری، روستایی و جاده ایی در سطح شهرستان دهگلان را به نسل‌های ۳G و ۴G یادآور شد و اظهارداشت: این اقدام با هدف بهبود کیفیت خدمات قابل ارائه به مشتریان در حوزه تلفن همراه و بهره مندی آن‌ها از کیفیت بالا در ارسال پیام از طریق صدا و تصویر در این شهرستان صورت گرفته است.
حکمت به شیوع بیماری کرونا و نیاز مردم به اینترنت در راستای انجام فعالیت‌های مبتنی بر دیتا و آموزش‌های مجازی اشاره داشت وگفت: با ارتقای تکنولوژیِ سایت‌های مذکور علاوه بر افزایش دسترسی به اینترنت پرسرعتِ همراه توسط مشتریان شاهد ارتقای پوشش آنتن دهی در این شهرستان هستیم.
مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه مشتریان تلفن همراه در شهرستان دهگلان از تکنولوژی‌های ۲G، ۳G و ۴G بهره‌مند هستندافزود: در حال حاضرتعداد ۴۲ سایت BTS در شهرستان دهگلان وجود دارد.
وی در ادامه ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مشتریان در راستای تحقق استراتژی‌ها و اهداف شرکت مخابرات ایران که رعایت اصل مشتری مداری و پاسخگویی به مطالبات ارتباطی و مخابراتی مشتریان می‌باشد را مطرح کرد و خاطر نشان ساخت: این مهم با تلاش همکاران و تعامل و همراهی مردم فهیم استان محقق شده است که امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.
حکمت بیان داشت: توسعه و ارتقا زیرساخت ها، نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی و فراهم نمودن شرایط مناسب برای بهره مندی بیشتر مشتریان از خدمات و محصولات مخابراتی علاوه بر جلب رضایت مشتریان موجب پیشرفت و توسعه همه جانبه استان در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... می‌شود.
منبع: تابناک
برچسب ها: کردستان ، مخابرات ، دهگلان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار