آزاد سهرابی کارآفرین و خیر جوان سنندجی در گفت گو با سایت تحلیلی-خبری تابناک کردستان از گله مندی‌های از خود از مسئولان گفت.
کد خبر: ۹۳۲۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳ 15 January 2021
به گزارش تابناک کردستان، مهندس سهرابی عنوان نمود: در این شرایط بد اقتصادی که بنگاه‌های اقتصادی یکی پس از دیگری تعطیل می‌شوند، مجتمع آموزشی تولیدی نوای باران با بیش از ۲۲ نفر پرسنل در حال فعالیت می‌باشد.

وی عنوان نمود: در طول فعالیت ۱۴ساله خود در مناطق حاشیه سنندج تا به حال هیچ ارگانی کوچکترین اعتباری به این ساختار جهت روانتر شدن حرکت مجتمع به آن تزریق ننموده است.

سهرابی گفت: گله مندی دیگر من از اداره کل ورزش و جوانان کردستان است با توجه به اینکه یکی از سازمان‌های که مستقیما بر حوزه جوانان تاثیر گذار است معاونتی است که زیر نظر مدیر کل آن قرار دارد و مستقیما با این حوزه در ارتباط است، اما متاسفانه دریغ از کوچکترین توجه به این بخش از بدنه تاثیر گذار جامعه.

مهندس آزاد سهرابی خاطر نشان نمود: در این شرایط که می‌توان از آن بعنوان فاجعه اقتصادی نام برد تنها انتظار ما از بخش دولتی اعطا تسهیلات بدون بهره می‌باشد تا بتوانیم نسبت به تقویت بدنه سازمان نوای باران اقدام نماییم و از توقف چرخ دنده‌های آن جلوگیری نماییم.

وی در خاتمه عنوان نمود: ۸سال گذشته، در دولت تدبیر و امید نه تدبیری اندیشیده شد برای زیر ساخت‌های اقتصاد و نه امیدی برای ادامه تولید برایمان مانده است امیدواریم در دولت‌های آینده این روند تغییر و شاهد شکوفایی اقتصاد ایران عزیزمان باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار