در محافل عامه مردم بیجار نقل است که روزی دزدی تنومند به خانه‌ای میرود و صاحبخانه هم شخصی لاغر و نحیف بوده است. دزد احساس می‌کند که صاحبخانه بیدار است از او میپرسد: بیجاری خوابی یا بیداری؟ صاحبخانه جواب می‌دهد خواب خرگوشی می‌کنم. این موضوع نقل فرمایشات آقای استاندار کردستان است.
کد خبر: ۹۳۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲ 14 January 2021
به گزارش تابناک کردستان، به تازگی آقای مردانیا به یاد جوانان استان افتاده اند و بیان داشته اند که: مدیران ادارات عضو ستاد ساماندهی امور جوانان باید در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان حضور داشته باشند.
بسم الله الرحمن و الرحیم
آقای بهمن مردانیای بزرگوار بعد از سه سال تازه به مدیران مرتبط با موضوع جوانان اخطار می‌دهند که در جلسات لازمه شرکت کنند و این نشان از مهم بودن امور جوانان از دیگاه ایشان و مدیران منتخب ایشان است. آقای استاندار تا حالا وقت داشتید شما که خواسته و ناخواسته تا خردادماه ۱۴۰۰ مهمان اجباری برای مردم کردستان هستید عجله‌ای که نیست به همان سبک همشهریتان در همان خواب خرگوشی بمانید. بهتر است به مدیران منتخب خود که به صورت فله‌ای از آموزش و پرورش آورده اید درگیر همان خاطر خوانی باشید.
البته از کوزه همان تراود که در اوست از شما و دایره همراهتان بیشتر از این انتظار نمی‌رود. حضرتعالی که همچون کودکی ۴ ساله لج می‌کنید و مدیرانی را که همراه خودتان نیست تغییر می‌دهید و نتیجه اش چه می‌شود بیائید و ببینید. مدیر منتخب جنابعالی در هلال احمر؛ سگ‌های زنده یاب را گم کردند؛ شاید هم فروخته اند یا به نشان خوش خدمتی داده اند به استانی دیگر، مدیر منتخب حضرتعالی برای میراث فرهنگی شخصی است ساکت و مطیع و هرگونه بخواهند تاریخ این خاک را به تاراج ببرند یا ویران کنند مهم نیست.
دیگر داستان نخ نمای شهرداری سقز هم بماند که هر روز استعداد یکی از اعضای شورای شهر و یا نیروی از شهرداری شکوفا شده و دستگیر می‌شوند و شهر همچنان بدون شهردار است. راستی از فرماندار انقلابی قروه چه خبر؟ از دکتر ارشدی هم خبری نیست گویا دیواندره حقش این است که مظلوم باشد و محکوم به ویرانی و. در نهایت باید بیان داشت: آقای مردانیا به قول تیتر استاد فرهیخته خودم، آقای سلیمان الله مرادی در روزنامه روژان و بیان فرمایشات آقای روحانی؛ علی الله برکت الله
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار