مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان:
اولین نشست پارلمان مربیان و کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان به صورت ویدئو کنفرانس در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲ 14 January 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان؛ صبح امروز اولین نشست پارلمان مربیان و کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان به صورت ویدئو کنفرانس در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان برگزار شد.
احمدی با تاکید بر لزوم فعال نمودن این پارلمان در تصمیم گیری و تصمیم سازی‌های این اداره کل بیان داشت: برای رسیدن به یک پارلمان منسجم و بر خواسته از متن مربیان و کارشناسان نیاز به حضور فعال کلیه مربیان و کارشناسان از طریق ارائه نظرات و پیشنهادات سازنده در جهت پیشرفت اهداف سازمانی است.
وی تشکیل کمیسیون‌های هشتگانه پارلمان مربیان و کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان همسو با کشور با هدف ایجاد اتاق فکر برای برنامه ریزی‌های کلان استان را از اهداف راهبردی این اداره کل برشمرد و افزود: نمایندگان کارکنان در پارلمان مربیان و کارشناسان در تمامی تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌های اداره کل نقشی پر رنگ داشته و خواهند داشت.
در ادامه سلیمان ظاهر آذر نایب رئیس و عضو کمیسیون آموزش پارلمان مربیان کشور نیز عدم هماهنگی در فعالیت‌های جمعی مربیان و کارشناسان و لزوم ایجاد تمرکز و همگرایی در فعالیت‌ها در کشور، بررسی روند ارزشیابی مربیان در کمیسیون آموزش مربیان در پارلمان مربیان کشور و جمع بندی نظرات و پیشنهادات برخواسته از اتاق فکر پارلمان مربیان و کارشناسان و استفاده از این نظرات در تصمیم گیری و تصمیم سازی‌های کل کشور را از جمله موارد مهم مطرح شده در پارلمان مربیان و کارشناسان استان کردستان در این مدت ذکر کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار