رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز گفت: پنج طرح صنعتی و خدماتی با اشتغال‌زایی ۶۸ نفر و با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ 13 January 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، فرزاد میرزایی اظهار داشت: تولید تیرچه صنعتی، تولید لِنت شرکت آوا لنت آرسام زاگرس، سبدسازی خاکپور، دانه‌بندی شن و ماسه و تولید انواع لامپ شرکت پرتو نور افشان صنعت روژ از جمله طرح‌هایی است که در گرامیداشت دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: ظرفیت تولید سالانه هر کدام از این طرح‌ها به ترتیب یک هزار تُن تیرچه، ۹۰۰ هزار عدد لنت ترمز خودرو، ۲۰۰ تُن سبد میوه، ۶۰ هزار تُن دانه بندی شن و ماسه و سه میلیون عدد لامپ ال‌ای دی و اس ام دی است.

میرزایی یادآور شد: برای راه اندازی این پنج طرح صنعتی و خدماتی مبلغ ۲۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده که هفت میلیارد تومان آن از محل تسهیلات تبصره ۱۸ دولت در راستای حمایت از تولید و ۲۱ میلیارد تومان نیز توسط بخش خصوصی تامین شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز با بیان اینکه این طرح ها، در شهرک صنعتی، خارج از شهرک و ناحیه صنعتی واقع شده اند، اضافه کرد: میزان اشتغال زایی این طرح‌ها ۶۸ نفر به صورت مستقیم است.

وی با بیان اینکه ۱۰۵ واحد صنعتی دارای پروانه در شهرک‌های صنعتی سقز فعالیت دارند، افزود: ۱۲ واحد از این تعداد فعلا غیرفعال است.

وی یادآور شد: بیش از ۸۰۰ نفر در شهرک صنعتی سقز مشغول فعالیت هستند و تقریبا در کل یک هزار و ۲۰۰ نفر با واحد‌های خارج از شهرک صنعتی نیز در حوزه تولید صنعتی اشتغال دارند.
برچسب ها: کردستان ، سقز ، شهرک صنعتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار