مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان ازافتتاح دو طرح آبرسانی به روستا‌های ورکانه از توابع شهرستان همدان و روستای یارمجه از توابع شهرستان رزن در قالب "پویش هرهفته-الف-ب_-ایران" خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲ 12 January 2021

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان ازافتتاح دو طرح آبرسانی به روستا‌های ورکانه از توابع شهرستان همدان و روستای یارمجه از توابع شهرستان رزن در قالب "پویش هرهفته-الف-ب_-ایران" خبر داد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی آبفا استان همدان، سیدهادی حسینی بیداربا اشاره به بهره برداری از برخی طرح‌های آبرسانی روستایی در چهاراستان همدان، کردستان، زنجان والبرز گفت:برنامه افتتاحیه، ظهر امروز به صورت ویدئوکنفرانس، در ۱۰۰ روستای زیر مجموعه چهار استان مذکورعملیاتی خواهد شد که ضمن آن بیش از ۶۲ هزار نفر از جمعیت روستایی استان‌های مذکور از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد. 

سید هادی حسینی بیدار با بیان اینکه در این میان آبرسانی به ۲ روستای ورکانه و یارمجه نیز با جمعیت یک هزارو ۴۳۲ نفر در قالب طرح مذکور عملیاتی میشود، اظهارداشت:در مجموع امروز در قالب برنامه یاد شده، آبرسانی به ۷۵ روستا در استان کردستان، ۱۵ روستا در استان زنجان، ۸ روستا در استان البرز و ۲ روستا در استان همدان با سرمایه گذاری ۱۱۱ میلیارد تومان امکان پذیر میشود. 

وی در ادامه ضمن اشاره به پروژه اجرایی شده در روستای ورکانه از روستا‌های تابعه شهرستان همدان، گفت:این پروژه با اجرای خط انتقالی به طول ۴ هزارو ۱۰۰ متر وبهسازی ۳ دهنه چشمه، ضمن صرف ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی و جاری به بهره برداری می‌رسد.

حسینی بیدار ادامه داد: با بهره برداری از پروژه مذکور ۷۱۳ نفر از مردم شریف روستای ورکانه از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به بهره برداری از مجتمع آبرسانی تخت-چهاربلاغ در روستای یارمجه باغ از توابع شهرستان رزن گفت:با بهره برداری از این مجتمع ۷۱۶نفر از جمعیت این روستا از نعمت آب شرب سالم برخوردارمیشوند.

سید هادی حسینی بیدار همچنین بیان کرد:در این پروژه حفر و تجهیز چاه دهانه گشاد به عمق ۲۵متر، بهسازی ۴دهنه چشمه، اجرای یک هزارو۵۰۰ متر خط انتقال، اصلاح و توسعه یک هزارم ۵۰۰متر شبکه توزیع داخلی، ساخت مخزن بتنی ۲۰۰متر مکعبی، فنس کشی محوطه تاسیسات به طول ۱۳۶متر واجرای خط برق به طول ۱۷۰متر عملیاتی شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان عنوان کرد: این پروژه با صرف ۱میلیارد و ۴۶۲ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی افتتاح شد که با بهره برداری از پروژه مذکور ۷۱۶نفر در روستای یارمجه باغ از نعمت آب شرب بهداشتی برخوردار شدند.

وی یادآور شد: در مجموع دو پروژه مذکور با صرف ۱میلیاردو ۸۶۲ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار