اگر ازهر مریضی که بیماری لاعلاج و یا بیماری خاص دارند بپرسید که شرایط تهیه دارو‌های خاص و مختص به بیماریشان چگونه است می‌گویند یا کم یاب شده و یا اصلا در داروخانه‌های استان پیدا نمی‌شود و این نشان از وجود دست‌های پشت پرده و مافیا در زمینه دارو در استان کردستان دارد.
کد خبر: ۹۳۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵ 10 January 2021
به گزارش تابناک کردستان، ضرب المثل معروف (آب در کوزه و ما تشنه لبان می‌گردیم) شرح حال بیماران دارای بیماری خاص است و در حالی که در استان‌های همجوار و یا شهر‌هایی با محرومیت‌های موجود خود در استان‌های کشور بازدید داشته باشیم در حدامکان خود دارو‌های کمیاب و یا دارو‌های بیماران خاص پیدا می‌شود.
 
اما در استانی مرزی به اسم کردستان آنقدر باند مافیایی در درون دانشگاه علوم پزشکی کردستان گسترده شده است، دارو‌هایی مانند انسولین و یا دارو‌های بیماری‌های خاص و لا علاج پیدا نمی‌شود و در داروخانه ها‌ی مرکز کردستان و شهر‌های استان پیدا نمی‌شوند.

با مصاحبه‌ای که با چند بیمار صعبالعلاج سنندجی داشتیم، در جواب سوال اینکه برای تهیه دارو‌ی مورد نیاز خود در درون استان دچار مشکلی شده اید؟ این بیماران در پاسخ بیان کردند که اصلا در استان دارو‌های بیماران سرطانی و یا دیابتی کاملا کمیاب و اصلا این نوع دارو‌ها وجود ندارد و امثال ما مجبور به رفتن به شهر‌های مختلف ایران برای تهیه دارو هستیم.

حال دانشگاه علوم پزشکی کردستان با وجود این مشکلات و با خبر بودن از باند مافیایی دست پرورده خود در استان هیچ گونه شفاف سازی و یا جوابی برای این موضوع ندارد، زیرا پاسخ این موضوع به ضرر خود عزیزان مافیا در داخل استان و یا شرکت‌های دوست و آشنا با این عزیزان می‌باشد.

پیگیری‌های تابناک کردستان در این مورد ادامه دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار