دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:
دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت:شهید سلیمانی در دفاع از مردم تفاوتی قائل نمی‌شد و شیعه و سنی نمی‌شناخت با این تفکر و تداوم آن در طول سال‌ها خدمت خود به نظام مقدس جمهوری و امت اسلامی موجب برادری و نزدیکی بیشتر شیعه و سنی و اقوام ایرانی نسبت به همدیگر شد.
کد خبر: ۹۳۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷ 07 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان، دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج برگزار شد بیام کرد: باید یک خیزش و قیام اخلاقی در کشور صورت گیرد تا بیشتر از گذشته به مردم احترام بگذاریم و آن‌ها را تکریم کنیم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه این شهید نماد برادری ایرانی‌ها و مسلمانان است اضافه کرد: مکتب قاسم سلیمانی بعد از خدا مردم را می‌بیند و راه رسیدن به خدا خدمت به مردم است و این شهید با شهادت خود در دل مردم ایران قرار گرفت اقوام و مردم ایران را کنار هم جمع و متحد کرد و به ایران عزت، قدرت و افتخار بخشید.

دکتر محسن رضایی افزود: شهید سلیمانی در دفاع از مردم تفاوتی قائل نمی‌شد و شیعه و سنی نمی‌شناخت با این تفکر و تداوم آن در طول سال‌ها خدمت خود به نظام مقدس جمهوری و امت اسلامی موجب برادری و نزدیکی بیشتر شیعه و سنی و اقوام ایرانی نسبت به همدیگر شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به اینکه دشمنان سعی می‌کنند بین اقوام ایرانی و برادران شیعه و سنی اختلاف بیاندازند یادآور شد: شهید حاج قاسم سلیمانی به مسیحیان لبنان، افراد با مذاهب مختلف در موصل و به اهل سنت غزه کمک می‌کرد و اتحادی ایجاد کرده بود که تداوم آن در زمان فعلی نیازمند ادامه راه این شهید و آرمان‌های اسلامی است.

دکتر محسن رضایی ادامه داد: سردار سلیمانی در حیات و شهادت خود خدمت بزرگی به ایران و جهان کرد چراکه در جبهه جهاد علیه رژیم شاهنشاهی، در دفاع مقدس علیه متجاوزین بعثی و در جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و تروریسم بین المللی حضوری فعال داشت.

دکتر محسن رضایی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی با کمک یارانش و مردم سه کشور سوریه، عراق و لبنان در این کشور‌ها امنیت سازی کرده و از فروپاشی آن‌ها جلوگیری کرد گفت: این شهید همام در دفاع مقدس در جبهه جنوب، غرب، شمال غرب و آزادسازی شهر‌های بانه، مریوان، سردشت، قصرشیرین، خرمشهر و آبادان با لشکر ۴۱ ثارالله در کنار لشگر‌های دیگر جنگید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  اظهار داشت: سردار سلیمانی در زمان شهادت هم بعثتی و انقلابی به پا کرد و شهادت او هم کمتر از حیاتش نبود و چهره دژخیمانه آمریکا را برملا کرد و آن‌ها کسی را به شهادت رساند که افتخارش ایجاد امنیت و مبارزه با تروریسم در منطقه بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت اضافه کرد: آمریکایی‌ها مخفیانه و در کشور غریب سردار سلیمانی را به شهادت رساندند و آن آبروی کاذب و ظاهر حقوق بشری که برای خود ساخته بودند را هم کنار زد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی کارکنان و مسوولان گفت: برخی کار را به مردم ترجیح می‌دهند در حالی که کار برای مردم است و برخی هم منافع شخصی را بر منافع مردم ترجیح می‌دهند و این ترجیح منافع شخصی موجب فساد می‌شود.

رضایی با بیان اینکه نباید انگیزه‌های شخصی به جای انگیزه‌های الهی قرار گیرد اضافه کرد: دولت‌ها باید به نماد سلیمانی تبدیل شوند و جمهوری اسلامی نیاز به دولت مردم به جای دولت باندی و گروهی دارد.

دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: دولت مردم یعنی دولتی که بین کُرد، ترک، لر و بلوچ تبعیض قایل نشده و همانطور که این اقوام در جنگ، انقلاب و حفظ امنیت حضور دارند در اداره کشور هم حضور داشته باشند.
عکس: بختیار صمدی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار