دکتر آزاد حکمت:
مدیر مخابرات منطقه کردستان در دیدار و سرکشی از دو خانواده ی معزز و شهید مخابراتی گفت: صبر و استقامت خانواده های معزز شهدا و فداکاری ایثارگران جبهه جنگ و نبرد قابل ستایش و تقدیر است.
کد خبر: ۹۲۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 04 January 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان: آزاد حکمت، در این دیدار که با حضور مدیر و معاونین منطقه و مسوول بسیج کارمندان استان و به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپیهد حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت، از خانواده دو شهید معظم مخابراتی شهید "محمد عزیز نجفی" و شهید "نجم الدین اسعدی" سر کشی کرد و از صبر و استقامت این عزیزان و فداکاری ایثارگران تجلیل نمود و یاد و خاطره آن‌ها را گرامی داشت.
وی در این دیدار ضمن اعلام تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، رشادت ودلاورمردی‌های شهدا را یادآور شد وافزود: آسایش وامنیت امروز که در کشور عزیزمان به بار نشسته است حاصل خون شهداست وما مدیون خانواده‌های این عزیزان هستیم.
حکمت خاطرنشان ساخت: حضور فرزندانی که به عنوان خانواده شهدا، در مخابرات مشغول فعالیت هستند افتخار بزرگی برای مجموعه مخابرات است که امیدوارم این عزیزان با ترویج آرمان‌ها، سیره و سلوک زندگی شهدا، بتوانند الگویی برای سایر کارکنان در راه تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.
وی در پایان ضمن تقدیم لوح سپاس و هدایا و با استماع به صحبت‌ها و درخواست‌های خانواده‌های معظم شهدا، دستورات لازم را در خصوص رفع مشکلات آنان صادرنمود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار