رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان اعلام کرد؛
رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان گفت: همزمان با ایام فاطمیه شاهد برگزاری ۵۰ ویژه برنامه در سطح استان خواهیم بود که ۲۴ مورد آن ها در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲ 29 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از خبرگزاری مهر کردستان، نورعلی خزاعی اظهار داشت: مردم متدین کردستان اعم از مسلمانان اهل سنت و اهل تشیع به اهل بیت رسول الله (ص) ارادت ویژه‌ای دارند و بانو فاطمه (س) در بین کرد‌های اهل سنت دارای جایگاه ویژه‌ای است و بسیاری از دختران این سرزمین به بهانه الگو گرفتن از دخت پیامبر (ص) به نام کوثر نبوت نامگذاری شده اند.

وی افزود: همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) شاهد فعالیت منسجم علما، روحانیون و طلاب اهل سنت و اهل تشیع در تبیین سیره این بانوی مکرمه در بین اقشار مختلف مردم به ویژه زنان و دختران کردستانی هستیم و هر سال نیز سازمان‌ها و ادارات متولی حوزه دین، فرهنگ و اندیشه با حرکات و فعالیت‌های گروه‌های مردمی همکاری دارند.

خزاعی اعلام کرد: امسال نیز با وجود شیوع ویروس کرونا شاهد برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی در نقاط مختلف استان در ایام سوگواری فاطمیه خواهیم بود.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان اعلام کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا ۲۴ مورد از برنامه‌های درنظر گرفته شده در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

خزاعی از برگزاری مراسم روضه خوانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، توزیع بسته‌های کمک مؤمنانه در بین نیازمندان، راه اندازی چهار ایستگاه صلواتی و سلامت و برگزاری نشست‌های فرهنگی به منظور تبیین سیره بانو فاطمه (س) به عنوان برنامه‌های شاخص این ایام یاد کرد که همزمان با آغاز دهه بصیرت در استان اجرایی خواهد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار