مربی تیم کاراته دختران درنای قم با اشاره به پنج سال حضور موفق این تیم در مسابقات کشوری، از افتخار آفرینی دختران کاراته‌کا و راهیابی آنها به اردوی تیم ملی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳ 28 December 2020

به گزارش تابناک قم، آرزو شریفی اظهار کرد: نام تیم ما در مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور همواره بر اساس نام اسپانسر یا حامی مالی که در مسابقات داشتیم انتخاب می‌شد اما از این پس نام و عنوان قطعی و نهایی تیم ما نزد رسانه‌ها و علاقمندان به کاراته، درنا خواهد بود.

نام‌گذاری درنا به یاد دختر فقید کاراته‌کا

وی با بیان اینکه تیمش پیش از این با عناوین مختلف نظیر پارسیس، ایثار و اوژن در رقابت‌های مختلف به میدان رفته، تصریح کرد: افتخاری بزرگ برای ما خواهد بود نام گل دختر شیرازی عضو تیم ملی  کاراته که در سن ۱۷ سالگی به دلیل بیماری جان به جان آفرین تسلیم کرد را زنده نگه داریم، به همین دلیل از این پس نام تیم ما «درنا» خواهد بود تا یاد و خاطره این استعداد و نخبه کاراته را زنده نگه داریم و دختران آینده‌دار ما مسیر این فرشته آسمانی را ادامه دهند.

مربی تیم کاراته دختران درنای قم تصریح کرد: برنامه‌های زیادی برای حضور موفق در مسابقات کشوری سال 1399 داشتیم اما همانگونه که علاقمندان به ورزش در جریان هستند، متاسفانه شیوع ویروس کرونا تمام رقابت‌های رسمی را لغو کرد و بیشتر شاهد برگزاری رویدادها به شکل آنلاین از طریق فضای مجازی بودیم.

وی با نگاه اجمالی به رزومه سال‌های قبل از کرونای تیمش، افزود: در سال 1394 با نام پارسیس با همکاری چند مربی کاراته قم تیم را به رقابت‌های کشوری اعزام کردیم، در سال 1395 با نام ایثار به میدان رفتیم که ویژگی مهم تیم ما این بود که همه نفرات آن شاگردهای خودم بودند.

حضور در جمع 8 تیم برتر کشور و کسب سهمیه تیم ملی

شریفی که از مربیان جوان و پرافتخار کاراته بانوان قم و کشور است در ادامه عنوان کرد: در سال 1396 با نام ایثار در رقابت‌ها شرکت کردیم که توانستیم به جمع هشت تیم برتر کشور راه پیدا کنیم و در سال 1397 با نام اوژن وارد رقابت با حریفان شدیم که باز هم تمام نفرات تیم از شاگردان خود باشگاه بودند و دو اتفاق خوب که بهتر است بگویم برای نخستین بار در بخش کاتا رخ داد، کسب همزمان مدال و سهمیه تیم ملی بود.

وی خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها هدیه‌سادات موسوی که یکی از دختران نخبه کاراته قم محسوب می‌شود، در مسابقات کاراته‌وان مقام سوم را کسب کرد و به اردوی تیم ملی راه پیدا کرد، موسوی آینده بسیار روشنی پیش‌رو دارد و چنانچه تلاش خود را بیشتر کند و به کم قانع نباشد به مدارج و موفقیت‌های بزرگتری دست خواهد یافت.

مربی تیم کاراته دختران درنای قم افزود: بعد از این همه اتفاق خوب، متاسفانه شیوع ویروس کرونا روند موفقیت‌های ما را به صورت موقت متوقف کرد ولی ما همچنان به کارمان ادامه دادیم تا اینکه در مسابقات مجازی که توسط فدراسیون برگزار شد دو عنوان ارزشمند به دست آمد، هدیه‌سادات موسوی و زهرا اخویان به ترتیب مقام‌های اول و دوم را به دست آوردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار