فرمانده انتظامی کردستان گفت: کارآگاهان پلیس فتا موفق به شناسایی و دستگیری باند سایت‌های شرط‌بندی آنلاین در این استان شدند.
کد خبر: ۹۲۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ 26 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان، سردار علی آزادی روز شنبه اظهار داشت: در پی رصد و پایش مستمر فضای مجازی بخصوص شبکه‌های اجتماعی موبایلی و تلاش شبانه‌روزی کارشناسان پلیس فتا استان سه نفر از کارگزاران سایت‌های قمار و شرط‌بندی آنلاین فعال در حوزه استان شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی افزود: با تلاش ماموران پلیس فتا در این عملیات، تجهیزات رایانه‌ای مورداستفاده جهت انجام بزه توقیف و ۶ عدد کارت بانکی که به عنوان حساب میزبان شرط‌بندی‌های آنلاین با گردش مالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال مورد استفاده بود کشف و مسدود شد و متهمان به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی کردستان به منظور پیشگیری از وقوع این گونه جرایم به شهروندان توصیه کرد، هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند و کارت‌های بانکی خود را تحت عناوین مختلف از جمله فرار مالیاتی و مسدود بودن حساب‌های مالی خود به خصوص حوزه سایت‌های شرط بندی، در اختیار هیچ‌کس قرار ندهند.

سردار آزادی گفت: در این سایت‌ها کاربران پس از ورود ابتدا مبالغی را واریز می‌کنند و سپس با تبلیغ و تحریک جوایز بیشتر از آنان خواسته می‌شود که مبلغ واریزی خود را افزایش دهند، اما سازوکار و فعالیت این سایت‌ها به گونه‌ی است که امکان برنده شدن را به کاربر نمی‌دهد.

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در دیواندره

فرمانده انتظامی کردستان گفت: همچنین با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی دیواندره یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق در محور دیواندره به سقز شناسایی شد.

وی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی، خودروی مورد نظر متوقف و در بازرسی ۶ دستگاه تلویزیون، چهار دستگاه کولر گازی، سه دستگاه ماشین لباسشویی، هشت سرویس ظروف چینی ۲۶ تکه، هشت دستگاه چرخ گوشت، ۴۳ دستگاه ماینر، یک دستگاه ترانس جوشکاری، یک دستگاه فرز سنگ بری، ۲۲ عدد ماسک موی سر، ۲۴ عدد شامپو و ۶۹۸ عدد شال و کلاه خارجی قاچاق کشف شد.

سردار آزادی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این تعداد کالای قاچاق را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند خاطر نشان کرد: در این خصوص خودروی حامل بار قاچاق به پارکینگ منتقل و بار آن توقیف و ۲نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار