دکتر اردکانیان وزیر نیرو طی لوحی از تلاش‌های مهندس محمدی مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در راستای تحقق اهداف پویش هر هفته- الف – ب- ایران (پویش افتتاح هفتگی طرح‌های بزرگ و مهم صنعت آب و برق) با اهدای لوح و تندیس تقدیر نمود.
کد خبر: ۹۲۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷ 22 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، این لوح تقدیر طی مراسمی در استانداری کردستان با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور استاندار، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و نماینده، ولی فقیه در استان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیران صنعت آب و برق کردستان به مهندس محمدی اهدا شد.
در متن این لوح تقدیر به امضای وزیر نیرو آمده است: الف ب حروف آغازین الفباست و الفبای هر کار، زیربنای آن است. آب و برق زیربنای تولید، توسعه و آبادانی میهن مان است و پویش فراگیر ملی (هر هفته – الف- ب- ایران) میدانی وسیع برای خدمت گزاری و کمک به ساختن ایرانی که شایسته و سزاوار ایرانیان است.
بواسطه نقش آفرینی مؤثر جنابعالی در تحقق اهداف پویش هر هفته – الف- ب- ایران در نیمه دوم سال ۱۳۹۸ و نظر به استمرار این حرکت شتابان و پربرکت در سال ۱۳۹۹ از مشارکت و نقش ارزشمندتان در این پویش قدردرانی می‌نماید.
رجاء واثق دارد در هفته‌های باقیمانده از این پویش در سال جهش تولید، همچنان با شور و انگیزه بیش از پیش، تمامی مساعی خود را در جهت تأمین آب هموطنان عزیز و کسب رضایت هرچه بیشتر مردم شریف بکار خواهید گرفت.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار