استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد:
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اقدامات شهرداری تبریز در سه سال اخیر در پروژه قطار شهری، هم به صورت نقدی و هم به صورت غیرنقدی، فرایند تکمیل این پروژه عظیم را تسریع کرده است.
کد خبر: ۹۲۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 17 December 2020

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی در حاشیه آیین افتتاح ۴ ایستگاه متروی تبریز اظهار داشت: قطار شهری تبریز یکی از مطالبات اصلی مردم تبریز است که در سال های گذشته پیشرفت خیلی کندی داشته و خوشبختانه در سه سال اخیر به صورت جدی پیگیری شده است.

او افزود: سرمایه گذاری قابل توجهی به صورت ریالی و ارزی در پروژه قطار شهری تبریز صورت گرفته است؛ سال گذشته در حضور رئیس دفتر رئیس جمهور قول دادیم که هر سه ماه یک بار یک ایستگاه مترو افتتاح شود که خوشبختانه این وعده و عهد ما محقق شده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی، نقطه عطف افتتاح ایستگاه‌های مترو را جلب موافقت رئیس جمهور در خصوص فاینانس خارجی دانست و گفت: نقطه عطف و برکات این افتتاح این بود که آقای شهردار بحث کمک‌های دولتی را مطرح کرد و خوشبختانه مورد اقبال ریاست محترم جمهور قرار گرفته و بنا شد که ما مکاتبه و درخواستی برای فاینانس تکمیلی قطاری شهری به دولت و بانک ملی ارائه دهیم.

او اضافه کرد: همانظور که آقای شهردار وعده دادند، امیدواریم که تا پایان این دولت، بقیه نواقص خط یک قطار شهری و ایستگاه های باقی مانده تکمیل شده و به بهره برداری برسند.

پورمحمدی با اشاره به کمک‌های دولتی در تکمیل این پروژه خاطرنشان کرد: دولت کمک خوبی در پروژه قطار شهری تبریز داشته است و در کنار پیگیری‌های شهردار و شورای شهر تبریز، جا دارد از نمایندگانی که پیگیر تکمیل این پروژه در خصوص تامین منابع مالی کمک حال ما بودند، نیز تقدیر و تشکر کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار