پیکر مطهر چهار شهید گمنام دفاع مقدس هم‌اکنون از طریق فرودگاه سنندج وارد کردستان شد.
کد خبر: ۹۲۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ 16 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از خبرگزاری فارس کردستان، پیکر مطهر چهار شهید گمنام دفاع مقدس هم‌اکنون از طریق فرودگاه سنندج وارد کردستان شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس کردستان در حاشیه ورود پیکر شهدای گمنام به استان که با حضور نماینده، ولی فقیه در کردستان، امام جمعه سنندج و جمعی از فرماندهان نظامی صورت گرفت، اظهار کرد: کردستان امروز میزبان پیکر ۴ شهید عملیات‌های کربلای پنج و رمضان است.

وی تصریح کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر مردم شهیدپرور استان به ویژه جامعه دانشگاهی که خواهان ورود شهدای گمنام بودند رایزنی‌های لازم صورت گرفت که سهم ما میزبانی از چهار شهید گمنام است.

به گفته وی، پیکر پاک دو شهید از این عزیزان در دانشگاه فرهنگیان و دو پیکر دیگر نیز بنا به تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته در گلزار شهدا بیجار و شهر توپ اغاج بیجار تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

وی افزود: البته با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مراسم تشییع برگزار نمی‌شود و با حضور جمعیت محدودی پیکر پاک این شهدای عزیز در نقاط تعیین شده به خاک سپرده خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مجموع با این چهار شهید یادمان ۳۸ شهید گمنام در استان قرار دارد، گفت:‌امیدواریم بتوانیم از برکات معنوی این شهدا که جان خود را فدای کشور و انقلاب کردند بهره‌مند شویم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار