اسکواش‌بازان استان قم به پاس کسب رتبه از مسابقات مجازی این رشته در جلسه‌ای با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۲۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹ 16 December 2020

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که ویروس کرونا از اسفند ماه سال گذشته اجازه برگزاری رقابت استانی، کشوری و برون‌مرزی را همانند قبل نمی‌دهد، استفاده از تکنولوژی و یکی از امکانات موثر این عرصه یعنی فضای مجازی، موجب شده تا فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی بیکار نبوده و ورزشکاران آنها در فضایی جدید به تمرین و رقابت بپردازند.

فدراسیون اسکواش نیز از این موضوع مثتثنی نبود و مرحله نخست مسابقات مجازی این رشته را بین استعدادهای اسکواش کشور برگزار کرد، مسابقاتی که با درخشش دو نماینده استان قم همراه بود و دو مدال از رقابت‌های آقایان و بانوان نصیب اسکواش قم شد و افتخار آفرینان آن به همین منظور تجلیل شدند.

در مرحله نخست مسابقات مجازی اسکواش کشور زیر نظر فدراسیون اسکواش، محمد منتظر در بخش آقایان به مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی دست یافت و زهرا اسدالهی در قسمت بانوان رتبه سوم را برای قم به ارمغان آورد، تا به پاس این دستاورد هر دو نفر آنها در اداره کل ورزش و جوانان تجلیل شوند.

جلسه تجلیل از چهره‌های مدال‌آور اسکواش قم با حضور رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان در این اداره کل برگزار شد و منعم با تقدیر از فدراسیون اسکواش به واسطه تلاش برای رونق این رشته و حمایت از ورزشکاران اسکواش، اظهار کرد: با تقویت مربیان استانی و استفاده از مربیان ملی در استان می‌توان آینده خوبی را برای اسکواش قم ترسیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات به شکل مجازی توسط فدراسیون اسکواش کاری بزرگ و قابل تقدیر است و امیدواریم ورزشکاران قمی پس از رفع این بیماری صاحب عناوین قابل توجهی در سطح کشور شوند، زیرا استان قم یکی از بهترین زیرساخت‌های اسکواش را در اختیار دارد.

لازم به ذکر است: در این مراسم جوایزی نفیس همراه با با حکم قهرمانی ارسالی از فدراسیون اسکواش به ورزشکاران مقام‌آور اهداء شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار