بانک امانات تجهیزات پزشکی شهرستان البرز روز سه شنبه با کمک و یاری خیران و حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 15 December 2020

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در آیین افتتاح این بانک اظهار داشت: هلال احمر تاکنون با کمک و یاری خیران و سازمان داوطلبان، ۶ مرکز بانک امانات تجهیزات پزشکی را در استان تاسیس کرده است تا بیماران نیازمند از این تجهیزات به صورت امانی و بدون هزینه خدمات دریافت کنند.

حسن آصفی درباره بانک امانات تجهیزات پزشکی شهرستان البرز گفت: این بانک امانات به ارزش یک میلیارد ریال و با کمک و یاری خیران تهیه و تحویل جمعیت هلال احمر شد تا این جمعیت براساس مقرارت خود این تجهیزات را در اختیار بیماران نیازمند قرار دهد.

آصفی اضافه کرد: بسیاری از بیماران نیازمند توانبخشی، بضاعت مالی برای توانبخشی و درمان ندارند و این بانک تجهیزات می‌تواند فرصت خوبی باشد تا بیماران این تجهیزات را به صورت امانت استفاده کرده و بعد از برطرف شدن نیاز خود برای استفاده دیگر بیماران به جمعیت هلال احمر تحویل دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین با بیان اینکه این قبیل کارهای نیکوکارانه باید برای دیگر خیران و متمکنان استان الگو باشد، یادآور شد: کلیه خیران و نیکوکاران استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب ۵۲۸۶۸۶۸۶۳۷ خیران هلال احمر واریز کنند یا خانواده‌هایی که تجهیزات پزشکی بلا استفاده دارند نیز می‌توانند این تجهیزات را به بانک امانات در شعب جمعیت هلال احمر تحویل بدهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار