سرپرست اداره کل پُست کردستان گفت: تعداد دفاتر ICT روستایی این استان در سال جاری نسبت به ابتدای فعالیت دولت یازدهم ۲۰.۶ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۲۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ 12 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، طاهر محمدی اظهار داشت: در حال حاضر ۱۸۱ دفتر ICT روستایی در نقاط مختلف کردستان فعال هستند در حالیکه تعداد این دفاتر در ابتدای دولت یازدهم ۱۵۰ مورد بود.

وی با بیان اینکه تعداد دفاتر پیشخوان شهری نیز نسبت به سال ۹۲، ۲۵.۵ درصد رشد دارد، افزود: تعداد این دفاتر در آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید ۹۰ مورد بود که اکنون به ۱۱۳ دفتر افزایش یافته است.

سرپرست اداره کل پُست کردستان بر حمایت از ایجاد دفاتر پستی در روستا‌ها تاکید کرد و یادآور شد: تعداد نمایندگی‌های پُست روستایی استان در آغاز فعالیت دولت یازدهم ۳۰ مورد بود که اکنون به ۳۶ دفتر رسیده است.

محمدی با بیان اینکه در حال حاضر۲۵۲ پرسنل رسمی، قراردادی و شرکتی در ادارات زیر مجموعه پُست استان فعالیت دارند، اضافه کرد: روزانه به طور متوسط پنج هزار مرسوله پستی در کردستان جابجا می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به شیوع کرونا، برای اینکه مرسوله‌های پستی عاری از هرگونه ویروس و میکروب بدست مردم برسد، کار توزیع بسته‌ها چند ساعتی با تاخیر انجام می‌شود.
منبع: ايرنا
برچسب ها: کردستان ، پست
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار