جناب آقای مرادنیا مدیری که در یک نهاد خدمات رسان و کاملا عام المنفعه مشغول به خدمت است قطعا نباید به مردم به نوع خاص خود خیانت کند، اما متأسفانه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان با اقدامات انجام دهنده خود، کاملاً شفاف در برابر چشمان مردم و مسئولان خلاف های خود را به سرانجام می رساند اما چون دوردانه ی چشم بعضی از شما عزیزان است کسی حق هیچگونه حرفی نسبت به دوردانه هایتان ندارد.
کد خبر: ۹۲۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲ 09 December 2020
در همین دو ماه اخیر تعداد دو سگ زنده یاب هلال احمر مفقود شده، اما این بزرگوار در خصوص این مسئله هیچ گونه حرفی و سخنی نزده است، پس نشان دهنده‌ی مسائل پشت پرده‌ای است.

در خصوص مورد دوم اینکه تغییر کاربری آمبولانس امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کردستان به خودروی سواری شخصی فوق لاکچری برای شخص خود مدیر عامل جمعیت هلال احمر و این نشان دهنده‌ی این است که به غیر از این که به فکر جیب خود هستند به فکر کسی نیستند.

اما مورد دیگر توزیع داروی انسولین در بین بیماران دیابتی می‌باشد که تنها داروخانه‌ای که این دارو را در بین این بیماران توزیع می‌کند داروخانه‌ی هلال احمر سنندج می‌باشد حال مشکل اینجاست که مسئولان این جمعیت برای اینکه در این ایام شیوع موج سوم کرونا اجازه ورود هیچ بیماری به داخل داروخانه را نداده اند و موجب تجمع‌های رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در زمان فزوش داروی انسولین شده است.
حال تنها سخنی که می‌ماند این است که آقای استاندار این مدیران از کارنامه‌های خیلی خوبی برخوردار نیستند بلکه کارنامه‌های بدشان ضرر هنگفتی به مردم محروم استان کردستان می‌رساند.
پس فقط به مدیران دست نشانده‌ی خود توجه نکنید بلکه در این بین تنها مردم هستند که میسوزند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار