فرماندار کامیاران گفت: ۲ نقطه توبره‌ریز و موچش پرمخاطره‌ترین نقاط شهری این شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا است.
کد خبر: ۹۲۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷ 08 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، مسعود الماسی با بیان اینکه این شهرستان هم اکنون در وضعیت نارنجی ابتلا به بیماری کووید ۱۹ قرار دارد، اظهار داشت: هرچند بیماری کرونا در تمام نقاط شهرستان وجود دارد، اما توبره‌ریز و موچش به عنوان مهترین مراکز شهری شیوع این بیماری هستند.

وی اضافه کرد: روستا‌های شیروانه، کوله ساره، خامسان و آهنگران نیز به عنوان مهمترین نقاط روستایی مراکز شیوع ویروس کرونا شناسایی و اقدامات ویژه‌ای برای کاهش ابتلا در این مناطق در نظر گرفته شده است.

فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا کامیاران یادآور شد: لازم است شهروندان از تردد غیر ضرور به این مناطق خودداری و ساکنین نیز ضمن همکاری کامل با تیم‌های بهداشتی اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی را مد نظر قرار دهند.

وی با تقدیر از همکاری مردم و بازاریان و تلاش شبانه روزی پرسنل بهداشت و درمان افزود: وضعیت فعلی شکننده است و عدم بازگشت به شرایط قرمز منوط به تداوم همکاری مردم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و عدم برگزاری تجمعات است.

الماسی گفت: فعالیت گروه‌های بازرسی و نظارت در این وضعیت با توجه به فعال شدن گروه‌های شغلی ۲ و سه بیشتر خواهد شد تا ضمن رصد تخلفات احتمالی و برخورد قانونی با متخلفین شاهد بهبود شرایط باشیم.

وی تاکید کرد: در ۱۸ روز گذشته در این شهرستان ۱۳ واحد صنفی پلمب شده و ۱۶۹ واحد نیز اخطار کتبی دریافت که سه گروه بازرسی کماکان در سطح شهر برای نظارت فعال هستند.
منبع: ايرنا
برچسب ها: کردستان ، کامیاران ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار