مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام از مردم این استان برای پیوستن به پویش نذرسلامتی، نذرشفا در راستای کمک به نیازمندان استان دعوت کرد.
کد خبر: ۹۱۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ 26 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قنبر موسی نژاد  گفت: در دروان شیوع کرونا و ابتلای تعداد زیادی از مردم، خانوارهایی هستند که علاوه بر مشکلات و هزینه‌های درمانی قادر به تامین مایحتاج غذایی و بهداشتی مورد نیاز خود نیستند.

وی ادامه داد: هدف از این طرح که با همکاری این نهاد، مراکز نیکوکاری و شماری از موسسات خیریه برگزار می شود این است که افرادی که بعد از بیماری کرونا بهبود پیدا کرده و سلامتی خود را دوباره بدست آورده اند و نیز بقیه مردم بخاطر در امان ماندن از این بیماری نذورات خود را به همین منظور در اختیار کمیته امداد یا مراکز نیکوکاری قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام یادآور شد: بسترهای لازم برای جمع آوری و توزیع به موقع این کمک ها در استان فراهم شده است و امداد قصد دارد در این شرایط کرونایی یک پل ارتباطی بین افراد خیر و افراد نیازمند باشد.

وی تاکید کرد: هدف ما این است که این کمک ها را علاوه بر مددجویان کمیته امداد، در اختیار سایر افراد نیازمند غیر مددجوهم قرار دهیم.

وی به راه های مشارکت در این پویش اشاره کرد و گفت: مردم برای ادای نذر خود در این زمینه می‌توانند از طریق شماره کارت، ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۸۷۷۱۹ و همچنین شماره گیری کد #۰۸۴*۸۸۷۷* و یا مراجعه به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان در این پویش خداپسندانه مشارکت کنند.

مدیرکل امداد استان ایلام تصریح کرد: کمیته امداد پس از دریافت کمک های مردمی، این کمک ها را در سریع ترین زمان ممکن از طریق تهیه سبدهای غذایی، بسته‌های بهداشتی و یا کمک نقدی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در اختیار نیازمندان استان قرار می دهد.

۷۰ هزار نفر در استان ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار