مدیر امور آبفا بیجار خبر داد؛
مدیر امور آبفا بیجار با اشاره به تکمیل خط انتقال آب مسیر صلوات آباد که از نقاط حساس در حوزه آبرسانی بود، افزود: هدف از اجرای این طرح افزایش پایداری، تاب آوری سیستم، کاهش آسیب پذیری در تأسیسات و تجهیزات زیربنایی آبرسانی در مواقع بحران می‌باشد.
کد خبر: ۹۱۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ 25 November 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان بهزاد مرادی با بیان این موضوع خاطرنشان کرد: پروژه احداث خط انتقال آب مسیر صلوات آباد، هم راستا با خط انتقال قدیمی به طول ۴ کیلومتر اجرا گردیده است که حجم آب تولیدی را به میزان ۱۰ لیتر بر ثانیه افزایش داده و تولید آب با زمان کمتر، صرف انرژی کمتر  و امکان انتقال آب با افزایش قطر از مزایای خط جدید نسبت به خط قدیمی می‌باشد.
وی اظهار داشت: برنامه اصلاح شبکه فاضلاب محلات به طول ۲۵۰۰ متر یکی از پروژه‌های اجرایی در سطح شهر می‌باشد که تاکنون بیش ۱۱۰۰ متر آن اجرا و وارد مدار بهره برداری گردیده است.
مرادی با اشاره به اجرای خط انتقال فاضلاب اصلی شهر از به بهره برداری رسیدن ۷۵۰ متر خط یارمجه خبر داد و افزود: خط انتقال فاضلاب میدان هفت شهید به طول ۲۷۰ متر از پروژه‌های طولانی مدت شهرستان بوده که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.
مرادی تصریح کرد: احداث ۱۵۰۰ متر باقیمانده خط اصلی انتقال آب مسیر صلوات آباد بیجار، اجرای شبکه فاضلاب در خیابان مدرس به روش لوله گذاری در  نقب، اجرای خط انتقال آب  شهر پیرتاج به طول ۳۲۰۰ متر و اجرای خط انتقال آب  شهر توپ آغاج از دیگر طرح‌های در دست اجرا در شهرستان می‌باشد.
وی با اشاره  به برنامه ریزی برای احداث ۲ پروژه تصفیه خانه در شهر‌های توپ آغاج و پیر تاج گفت: این طرح‌ها فعلا در بخش مطالعاتی قرار دارند و در صورت تأمین اعتبار به مرحله اجرا خواهند رسید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار