دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان :
محمود الله مرادی عنوان کرد: در صحنه‌های اجتماعی بسیج نیز همیشه پرچم دار حرکت‌های جهادی و ارزش مدار است.
کد خبر: ۹۱۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲ 21 November 2020
به گزارش خبرنگار تابناک کردستان، محمود الله مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسب گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: بسیج همیشه در خط مقدم مبارزه با دشمنان اسلام و قرآن قرار گرفته، در صحنه‌های اجتماعی نیز همیشه پرچم دار حرکت‌های جهادی ارزش مدار است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: اگر مااین ارتش الهی را تجهیز‌تر بکینم، چه از لحاظ علم ودانش روز و چه از لحاظ بصیرت وآگاهی زمانه خود مطمئنا دشمن هیچ گونه غلطی نمی‌تواند انجام دهد.
محمود الله مرادی افزود: در جایی که ملت پشت نظام باشد منافقین و کوردلان هیچ حرکتی نمی‌توانند بکنند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در ادامه سخنان خود افزود: ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر اعلام می‌کند که همه فعالیت‌ها و حرکات این ستاد در کردستان بر اساس روش و مشی بسیج است.
الله مرادی گفت: خدمت به مردم رسالت بسیج است و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان افتخار می‌کند که در این مسیر گام برمی‌دارد.
دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان اعلام کرد: حدود ۷۰ گروه سازماندهی کردیم در سطح استان که اهداف اصلی این گروه‌ها مطالبه گری منطقی بر اساس واقعیت‌های موجود در سطح استان است.
الله مرادی افزود: همه مسئولان باید پاسخگوی عملکردشان باشند و وظیفه هر مسئولی است که پاسخگو باشد و مسئولان و کارکنان باید بدانند که آن‌ها را استخدام کرده‌اند که خدمتگزار مردم باشند.
وی اظهار داشت: گروه‌های جهادی تشکیل شده تلاش می‌کنند حرکتی مطالبه گری را در راستای رفع مشکلات جامعه پیش ببرند.
الله مرادی خاطرنشان کرد: قابل قبول نیست مدیری در کردستان عزیز که قدمگاه هزاران شهید گلگون کفن است ارزش‌های انقلاب را کم رنگ کند.
وی تاکید کرد: به هیچ وجه هم اجازه نمی‌دهیم که کسی از این گروه‌های جهادی برای منفعت شخصی استفاده کند.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان تصریح کرد: رعایت نکات بهداشتی یک امر به معروف بزرگ است و آمران به معروف در استان در این خصوص وارد عمل شده‌اند و به مردم تذکرات لسانی را می‌دهند.
الله مرادی در ادامه سخنان خود افزود: بسیج محور تمام ارزش‌های انقلاب است و کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و شهدای این استان و خانواده‌های آنان در مظلومیت هستند.
وی خاطرنشان کرد: جای تأسف است که مدیرکل بنیاد شهید استان برای رفع دغدغه خانواده شهدا و گلزار‌های شهدای سطح استان احساس مسئولیت نمی‌کند لذا استاندار و مسئولان استانی در این خصوص باید پاسخگو باشند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود نسبت به عملکرد ضعیف برخی مسئولان در نظارت بر قیمت‌ها انتقاد کرد و گفت: کردستان محور تولید گوشت کشور است و قابل قبول نیست قیمت گوشت در این استان با استان‌های مصرف کننده یکی باشد و بدون شک دست افراد فرصت طلب و سودجو در این بین است.
الله مرادی تصریح کرد: امروز در کردستان مشاهده می‌کنیم که مرفهین بیشتر از فقرا حمایت می‌شوند و این یک آسیب است.
وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: انتظار داریم اصحاب رسانه به عنوان گروه‌های جهادی مطالبه گر وارد عمل شوند و ما به طور ویژه از این گروه‌های مطالبه گر حمایت می‌کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار