گروهی از دندانپزشکان جهادی استان با حضور در زندان مرکزی سنندج به ارائه خدمات دندانپزشکی پرداختند.
کد خبر: ۹۱۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 16 November 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های کردستان جمعی از دندانپزشکان جهادی استان با حضور در زندان مرکزی شهر سنندج به ارائه خدمات مختلف دندانپزشکی به مددجویان این مرکز اصلاحی و تربیتی پرداختند.
فتحی مدیرکل زندان‌های استان با اعلام این خبر گفت: در این اقدام انسان دوستانه، جمعی از دندانپزشکان حاذق استان به صورت داوطلبانه و به سرپرستی رئیس دانشگاه دندانپزشکی کردستان در زندان مرکزی سنندج حضور یافته و پس از شناسایی تعداد ۵۰ نفر از زندانیانی که به بیماری‌های دهان و یا دندان مبتلا بودنند ضمن پرداختن به آموزش‌های لازم، خدمات درمانی شایسته‌ای را ارائه دادند.
مدیرکل زندان‌های کردستان ضمن تقدیر و تشکر از این حرکت خیرخواهانه دندانپزشکان در استان بیان داشت: خوشبختانه طی ماه‌های گذشته شاهد حضور گروه‌های جهادی از آحاد مختلف مردم جامعه در حوزه‌های مختلف آموزشی، مهارت آموزی، درمانی و ... جهت ارائه خدمات به زندانیان در استان بوده ایم که این موضوع حاکی از وجود حس نوع دوستی در مردم این خطه از کشور می‌باشد.
فتحی با تاکید بر این موضوع که زندانیان نیز عضوی از جامعه بوده که پس از پایان مدت محکومیت به جامعه بازخواهند گشت اظهار داشت: از آنجائیکه زندانیان از اقشار آسیب پذیر جامعه می‌باشند لذا حضور گروه‌های جهادی و نهاد‌های مردمی در رفع مشکلات آنان، می‌تواند در کمک به ارتقاء سلامت جامعه بسیار موثر واقع شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار