دکتر آزاد حکمت:
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیون و ۲۷۸ هزار تماس با سامانه ۱۱۸ این استان ثبت و به بیش از ۹۵ درصد آنها پاسخ داده شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 14 November 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از ایرنا کردستان، دکتر آزاد حکمت بیان کرد:در این مدت به ۲ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۷۱۶ تماس پاسخ داده شد و بقیه تماس‌ها نیز به دلیل مشکلات فنی و یا قطع ارتباط از سوی مشتری بدون پاسخ ماند.

وی تعداد تماس‌های گرفته شده با سامانه ٢٠٢٠ در این مدت را ۱۶۰ هزار و ۵۰۰ مورد و میزان پاسخ‌های داده را ۹۹ درصد اعلام کرد و افزود: میانگین زمان انتظار ١٦ ثانیه است و معمولا بیش از ٩٢ درصد از تماس‌ها رفع مشکل خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه بیشترین تماس‌ها با سامانه ۲۰۲۰ مربوط به مشکلات دیتا بوده است، یادآور شد: اپراتور‌ها در هر ۲ سامانه به صورت شبانه‌روزی به سوالات و مشکلات مشتریان پاسخ می‌دهند.

حکمت به تمهیدات اندیشیده شده با توجه به شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: افزایش درگاه‌های غیرحضوری مخابراتی برای انجام امور روزمره با بهره‌گیری از بستر‌های مخابراتی، افزایش ظرفیت پهنای باند ورودی اینترنت و فراهم کردن خرید آنلاین سیم کارت همراه اول به صورت رایگان به نشانی mci.ir برای دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی به نام سرپرست خانوار‌ها از جمله این اقدامات است.

وی یادآور شد: در بخش کارکنان هم اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا از جمله دورکاری و ضد عفونی کردن ساختمان‌های مخابراتی در سطح استان به صورت روزانه در نظر گرفته شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار