احمد فعله گری:
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان :مشتركان در بخش هاي خانگي، صنعتي و تجاري در هفت ماه منتهي به پايان مهرماه امسال بيش از 1 ميليارد و 468 ميليون و 836 هزار و 712 متر مكعب گازطبيعي مصرف كردند.
کد خبر: ۹۱۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ 11 November 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از پایگاه خبری گازرسان، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اینکه مصرف گاز طبیعی و محاسبه گاز بهاء براساس فصل سرد و گرم صورت می‌گیرد که طول مدت زمانی فصل سرد از پانزدهم آبان ماه شروع و پانزدهم فروردین ماه به اتمام می‌رسد در فصل سرد مشترکین گاز طبیعی از یارانه بیشتری برخوردار می‌شوند.

احمد فعله گری با اشاره به بهره مندی ۱۰۰ درصدی جمعیت شهری و ۹۳ درصدی خانوار روستایی واجد شرایط استان از گاز طبیعی گفت: به طور میانگین بیش از ۹۸ درصد انرژی گرمایشی بخش خانگی استان با گاز طبیعی تامین می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: مصرف کل استان در هفت ماهه منتهی به پایان مهر ماه سال جاری در تمامی بخش‌ها ۱ میلیارد و ۴۶۸ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۷۱۲ متر مکعب بوده که میزان مصرف در بخش سی ان جی ۱۰۶ میلیون و ۹۳۸ هزار متر مکعب، صنعتی ۱۴۸ میلیون و ۱۳۳ هزار، تجاری ۲۷ میلیون و ۶۰۷ هزار و خانگی ۴۶۳ میلیون و ۹۴۶ هزار، نیروگاه سنندج ۶۹۶ میلیون و ۵۸۱ هزار، بخش عمومی ۱۲ میلیون و ۲۶۳ هزار و آموزشی ۷ میلیون و ۹۰۸ هزار و اماکن مذهبی ۵ میلیون و ۴۵۶ هزار متر مکعب بوده است.

فعله گری در مورد نسبت مصرف بخش‌های مختلف در سال جاری این چنین توضیح داد: سی ان جی ۷ درصد، صنعتی ۱۰ درصد، تجاری و عمومی ۴ درصد، خانگی ۳۲ درصد و نیروگاه سنندج ۴۷ درصد از کل مصرف استان در هفت ماهه سال جاری را به خود اختصاص داده اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار