مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام؛
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر باهدف کمک به تسکین آلام بشری و تحقق شعار "توان توانمندان در خدمت نیاز نیازمندان"، حمایت از بیماران نیازمند و کمک به تامین تجهیزات پزشکی از چند سال گذشته در این استان راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۹۱۵۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ 11 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛علی‌اصغر علی‌اکبری افزود: خانواده‌ها با اهدای تجهیزاتی نظیر ویلچر، تخت، کپسول اکسیژن و سایر وسایل پزشکی بدون استفاده در منزل با اولویت کپسول اکسیژن، به یاری بیماران کرونایی بشتابند.

وی ادامه داد: بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر باهدف کمک به تسکین آلام بشری و تحقق شعار "توان توانمندان در خدمت نیاز نیازمندان"، حمایت از بیماران نیازمند و کمک به تامین تجهیزات پزشکی از چند سال گذشته در این استان راه‌اندازی شده است.

وی اظهار کرد: این حرکت خیرخواهانه که با هدف ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و همدلی انجام می‌شود، فرصت مناسبی است تا خیرین ضمن همدلی و همراهی همانند گذشته با اهدای کمک‌های خود بخشی از آلام بیماران نیازمند را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه به تازگی ۳۰ کپسول اکسیژن از بانک امانات پزشکی هلال احمر جهت استفاده بیماران کرونایی به نقاهتگاه سپاه امیرالمومنین(ع) استان ارسال شده است، افزود: با همکاری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور و از طریق خیران کشوری این تعداد کپسول به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان ایلام اهدا و به صورت امانی در اختیار نقاهتگاه سپاه امیرالمومنین(ع) استان جهت استفاده بیماران بدحال کرونایی قرار گرفت.

علی‌اکبری از خیران، نیکوکاران و اقشار مختلف مردم که تمایل دارند برای مساعدت به بیماران نقش داشته باشند دعوت کرد: کمک‌های خود را به بانک امانات تجهیزات پزشکی این جمعیت برای حمایت از بیماران کرونایی اهدا کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان‌های ایلام، ایوان و چرداول در وضعیت سیاه و فوق بحرانی قرار دارند و شهرستان هلیلان نیز که پیش از این زرد بود قرمز شد و بدین ترتیب تمامی شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

بر اساس اعلام استاندار ایلام یک چهارم کارمندان دستگاه‌های اجرایی و ادارات مختلف این استان معادل ۶ هزار نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و تداوم این وضعیت نگران‌کننده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار