مشاور مدیر عامل و رییس مرکز حراست شرکت مخابرات ایران:
میثم یدی آزمایی افزود: امروزه شرکت مخابرات ایران به عنوان بستری استراتژیک و تعیین کننده در موفقیت همه جانبه کشور نقش آفرینی می کند که نقش کارکنان متعهد در تحقق این مهم تاثیر گذار است.
کد خبر: ۹۱۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 09 November 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، وی در جلسه دیدار با مدیران و معاونین مخابرات منطفه کردستان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مدیریت و همکاران منطقه جایگاه استان را در سطح کشور مطلوب خواند و اظهارداشت: امیدوارم تدوام این همدلی و همراهی موجب پیشرفت روزافزون استان در تحقق شاخص‌های مخابراتی شود.

مشاور مدیر عامل و رییس مرکز حراست شرکت مخابرات ایران با اشاره به نیاز مردم در عصر حاضر به تکنولوژی‌های مخابراتی افزود: امورات مردم در سطح کشور در بخش قابل توجهی به رشد تکنولوژی و بستر‌های مخابراتی گره خورده است.

وی با بیان اینکه همکاران شرکت مخابرات به عنوان سرمایه‌های انسانی، در تحقق اهداف مخابراتی و توسعه کشور جایگاه ویژه‌ای دارند گفت: تقویت حس تعلق سازمانی و نهادینه کردن آن در شرکت، گامی مهمی برای ارتقا و تقویت موقعیت شرکت مخابرات ایران محسوب می‌شود.

یدی آزمایی با اشاره به اینکه خدمات مخابراتی به دور افتاده‌ترین روستا‌ها رخنه کرده است خاطر نشان ساخت: این مهم ثمره زحمات همکاران مخابراتی است که شرایط استفاده از محصولات و بستر‌های مخابراتی را در دورافتاده‌ترین روستا‌ها فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه همکاران مخابراتی سربازان گمنام فنی در این حوزه هستند اضافه کرد: دشمن در چند سال گذشته تمام توان خود را بکار گرفت تا نهال تازه به اوج رسیده جمهوری اسلامی را از طریق جنگ‌های سخت، نرم، آشوب‌های خیابانی و نفوذ به مسایل فرهنگی از بین ببرد که خوشبختانه با بیداری و هوشیاری مردم در نقاط مرزی در این امر ناکام ماند.

وی با اعلام اینکه دشمن ماهیت عملیاتی خود را تغییر داده است یادآور شد: مختل کردن سیستم زیرساخت‌های مخابرات از دیگر نقشه‌های دشمنان است که با همدلی و یاری کارکنان شرکت مخابرات ایران، این حربه دشمن نیز نقش بر آب خواهد شد و در این جنگ نابرابر سر بلند و پیروز خواهیم شد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ابتدای این جلسه به تشریح عملکرد و اقدامات در حوزه دیتا، تلفن ثابت و ارتباطات سیار پرداخت و به موفقیت‌های منطقه کردستان در سطح کشور اشاره کرد.

آزاد حکمت با بیان اینکه همدلی و همراهی مجموعه مدیران و کارشناسان منطقه موجب کسب رتبه‌های برتر و رضایتمندی مسولان ارشد شرکت مخابرات ایران و استان در حوزه ارزیابی شاخص‌های عملکردی شده است گفت: بی شک تلاش و زحمت تک تک همکاران، ارتقاء جایگاه مخابرات منطقه را به لحاظ فنی به دنبال خواهد داشت.

وی کسب رتبه نخست کشوری در حوزه FTTH و اجرای دقیق برنامه‌های ابلاغ شده در این حوزه، اختصاص رتبه اول کشوری در حوزه کابلکشی فیبرنوری روستایی در سال جاری، کسب رتبه دوم کشور در اجرای زیرساخت‌های لازم برای تکنولوژی جدید VDSL و رتبه سوم کشوری در حوزه SIP PHONE را از جمله دستاورد‌های مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد.

حکمت به شرایط اقتصادی، کمبود منابع مالی و تجهیزات فنی در منطقه کردستان اشاره داشت و خاطر نشان ساخت: همکاران منطقه با خلق ایده، بکارگیری توان و تخصص خود و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان بهره گرفتند.

وی همچنین یادآور شد: کارگروه‌های مختلفی در قالب اتاق فکر به صورت تخصصی در تمام حوزه‌های مخابراتی به منظور شناخت نقاط ضعف و قوت و ارائه راه حل مناسب تشکیل شده است که برای مثمر ثمر و پربار بودن این کارگروه‌ها، روش پاداش و تشویق را به اجرا در آورده ایم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تغییر پذیری تکنولوژی‌های مخابراتی و به روز شدن سریع آن‌ها را یکی از مشکلات احتمالی در حوزه توسعه و تقویت زیرساخت‌ها دانست و تصریح کرد: به واسطه این امر باز هم در منطقه نسبت به سطح کشور خدمات مطلوب و ارزنده‌ای به مشتریان ارائه خواهد شد که افزایش تعداد کاربران محصولات مخابراتی در منطقه بیانگر رضایتمندی آن‌ها از بیلان کاری وبستر‌های فراهم شده مخابراتی است.

حکمت به وجود ۸۱ هزار پورت ADSL واگذار شده در سطح استان خبر داد و اضافه نمود: از این تعداد ۶۸ هزار پورت آن فعال و ON LINE هستند.

وی در ادامه ازحمایت‌های همیشگی و نگاه ویژه مسولان ارشد مخابرات ایران و استان نسبت به منطقه تقدیر و تشکر کرد و گفت: یقینا تزریق به موقع منابع مالی به مخابرات استان و صرف اعتبارات و سرمایه‌های تخصیص داده شده به صورت کارشناسی شده در راستای تحقق اهداف و استراتژی‌های شرکت مخابرات ایران، موجب کسب درآمد‌های پایدار خواهد شد.

در ادامه این جلسه مدیران مخابرات منطقه کردستان به بیان نظرات و پیشنهادات خود به منظور پیشبرد اهداف و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی پرداختند.

شایان ذکر است: در این سفر یکروزه، مشاور مدیر عامل و رییس مرکز حراست شرکت مخابرات ایران از بخش‌های مختلف مخابرات منطقه کردستان بازدید به عمل آورد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار