۲۳۰۰ خانواده مستاجر تحت پوشش کمیته امداد استان؛
به گزارش تابناک سمنان: محمد قوسی  قائم مقام کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه دو هزار و ۳۰۰ خانوار مستأجر تحت پوشش این نهاد هستند، گفت: خیران می‌توانند با کمک به این خانواده‌ها بخش از آلام آن‌ها را کاهش دهند.
کد خبر: ۹۱۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ 07 November 2020

بیش از ۳ هزار نفر حامی جدید جذب کمیته امداد سمنان شده اند

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان بابیان اینکه دو هزار و ۳۰۰ خانوار مستأجر تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان قرار دارند، ابراز داشت: مردم خیر و نیکوکار استان سمنان می‌توانند کمک‌های خود را به صورت نقدی و غیر نقدی به کمیته امداد پرداخت کنند تا بخشی از آلام و مشکلات این خانواده‌ها رفع شود.

وی  بابیان اینکه تاکنون ۴۰۰ میلیون تومان ودیعه مسکن از محل تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت‌شده است، ابراز داشت: با بهره مندی از کمک خیران برخی از خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد صاحب‌خانه شدند.

محمد قوسی  ضمن بیان اینکه ماهانه ۶۰۰ هزار تومان اجاره مسکن به خانوارهای مستأجر تحت حمایت پرداخت می‌شود، افزود: کمیته امداد استان سمنان ماهیانه به پرداخت اجاره مسکن و ودیعه مسکن به مددجویان تحت حمایت کمک می‌کند.

قوسی بابیان اینکه ۱۹ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند، در ادامه تصریح کرد: وضعیت مسکن این خانواده‌ها مورد پایش و رصد قرار می‌گیرد.

وی افزود: چهار هزار و ۸۰۰ خانوار کمیته امداد نیز در قالب تبصره ۱۴ از خدمات موردی کمیته امداد بهره‌مند هستند که با توجه به شرایط اقتصادی و معیشت جامعه این مهم می‌طلبد تا خیران و نیکوکاران بیشتر به این مقوله ورود کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار