رئیس کمیته امداد خمین گفت: نیکوکاران این شهرستان در قالب پویش " ایران همدل" امسال پنج میلیارد تومان نذورات خود را برای اطعام محرومان به کمیته امداد پرداخت کردند.
کد خبر: ۹۱۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷ 03 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، جواد داودی افزود: این مبلغ با مشارکت خیران و بانیان نذری ، مسئولان هیات‌های مذهبی، دهیاران و شوراهای اسلامی خمین جمع‌آوری ، ساماندهی و بین نیازمندان و محرومان این شهرستان توزیع شد.
وی با بیان اینکه نذورات مردمی در قالب وجوهات نقدی، سبدهای کالایی و غذای گرم بسته‌بندی شده بهداشتی است یادآورشد:بخشی از این کمکها به طور مستقیم به کمیته امداد خمین تحویل داده شد و توسط مددکاران بین نیازمندان توزیع شد.
وی اظهار داشت:۲۰ راس گوسفند ، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰کیلوگرم گوشت و ۱۱هزار وعده غذای گرم بخش دیگری از نذورات مردمی این شهرستان در پویش ایران همدل بود.
داودی گفت: در طرح ایران همدل بیش از چهار هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد خمین و دوهزار خانوار نیازمند در این شهرستان از کمک‌های مردمی بهره مند شدند.
وی اضافه کرد: پویش ایران همدل به صورت متمرکز و با همکاری سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مستضعفان، سازمان صدا وسیما، سازمان بسیج و وزارت ارتباطات و با شعار «از همدیگر گره گشایی کنیم» در ماه های محرم و صفراجرا شد.
شایسته ذکر است ،هشت هزار نفر از جمعیت ۱۰۵ هزار نفری خمین تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار