جشنواره ملی نیرو و رسانه (نور) که برای سومین دوره از سوی روابط عمومی وزارت نیرو برگزار می‌شود، با شعار محوری رسانه و ارزش آب و انرژی برای آثار علاقه‌مندان فراخوان داد.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ 28 October 2020
به‌گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کردستان، طبق اعلام روابط عمومی سومین جشنواره ملی نیرو و رسانه (نور)، این دوره از جشنواره با شعار محوری "رسانه و ارزش آب و انرژی" برای خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه در زمینه نیرو توسط وزارت نیرو برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.
این دوره از جشنواره با اهداف اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی درباره ارزش ذاتی، اجتماعی و اقتصادی آب و انرژی، مشارکت رسانه و شبکه‌های اجتماعی در موضوع ارزش دادن به آب و انرژی به عنوان یک منبع مشترک و ارزشمند و بررسی سیر تاریخی و الگو‌های فرهنگی و اجتماعی مرتبط با ارزش آب و انرژی در ایران برگزار خواهد شد.
در فراخوان این جشنواره محور‌های مفهوم ارزش و ارتباط این مفهوم با حوزه‌های مختلف آب و انرژی، آب و کشاورزی، هم‌بست آب و انرژی و پایدارسازی منابع،   تجربیات موفق در حوزه‌های مرتبط با مدیریت مصرف و کاهش تلفات آب و انرژی، توانمندی‌ها و ابتکارات بخش‌های غیردولتی و مردم‌نهاد در حوزه ارزش آب و انرژی و ارزش دادن به آب و انرژی؛ آمایش سرزمین و توسعه پایدار مورد توجه قرار گرفته است.
مدیریت تأمین و مصرف آب، غذا و انرژی در شرایط تحریم و ارزش آب و انرژی و تغییر سبک زندگی و مصرف، تجربه‌های بین‌المللی در بخش ارزش آب و انرژی، تحلیل نگرش‌های مدیریت سنتی منابع آب و انرژی، بازار رقابتی آب و انرژی و شرایط ایجاد این بازار در کشور، ارزش آب و انرژی و مدیریت تقاضا و نقش آب و انرژی در جهش تولید و رونق اقتصادی از دیگر محور‌های این جشنواره است.
بر این اساس، آثار ارسال شده در رشته‌های تیتر، گزارش، مصاحبه، طرح، اینفوگرافی، طنز و کاریکاتور، سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس و گرافیک و صفحه آرایی و موشن گرافی، ویدئو (ویدئو ژورنال، اسلاید شو) و فتو تیتر در سومین جشنواره نیرو و رسانه (نور) مورد داوری قرار خواهد گرفت.
علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره ملی می‌توانند آثار خود را از ۵ آبان تا ۵ آذرماه سال جاری که آثار آن‌ها از اول فروردین ماه تا ۳۱ مهرماه امسال در یکی از رسانه‌های رسمی، مکتوب، دیداری و شنیداری منتشر شده از طریق صفحه اختصاصی جشنواره در نشانی https://paven.ir ارسال کنند.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار