مدیر آبفا شهرستان سقز گفت: با بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستای سونج سقز اهالی این روستا از آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.
کد خبر: ۹۱۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 22 October 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان عباس ولایتی در این خصوص اظهار داشت: طبق وعده‌های داده شده به اهالی روستای سونج، پروژه آبرسانی به این روستا که از سال ۹۸ آغاز شده بود در هفته جاری به پایان رسید و مردم روستا تحت پوشش شبکه آب شرب  قرار گرفتند.
وی با اشاره به اینکه مردم روستای سونج سال‌ها است از مشکل بی آبی رنج می‌برند، گفت: این پروژه با هزینه ۴.۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اجرا و ۵۱ خانوار این روستا از آب آشامیدنی بهره‌مند شدند.
وی در ادامه افزود: آب تولیدی در این پروژه از یک حلقه چاه ۷.۵ متری تأمین و وارد مخزن ۵۰ مترمکعبی شده و از طریق ایستگاه پمپاژ احداث شده به خط انتقال و شبکه توزیع به طول ۱۱۲۰ متر سرازیر می‌گردد.
ولایتی خاطرنشان کرد: جهت آبرسانی به روستا‌های خارج از پوشش امور آب و فاضلاب سقز، تحقیقات و مطالعات لازم شروع شده و با شناسایی ملزومات و برآورد هزینه‌های پیش بینی شده، تلاش می‌گردد در این راستا اقدامات لازم انجام شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار