معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان با صدور اطلاعیه ای، زمان و نحوه مصاحبه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۹ را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۰۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ 07 October 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع متقاضیان به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تهران که در زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی، یک و یا چند کد رشته از دانشگاه مذکور را در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در فرم انتخاب رشته اینترنتی خود انتخاب نموده‌اند، می‌رساند که فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابرظرفیت هر یک از رشته‌های تحصیلی از بین متقاضیانی که کدرشته محل‌های موسسات مذکور را انتخاب نموده و حدنصاب چند برابر ظرفیت لازم را کسب کرده‌اند، با رعایت تقدم انتخاب رشته در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org درج گردیده است؛ لذا توجه آن دسته از متقاضیانی را که در ردیف معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت درکلیه کد رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تهران (رشته‌های مخصوص داوطلبان بومی و دارای تعهد استخدام) اعلام گردیده، لازم است برای انجام مراحل مختلف مصاحبه اختصاصی و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و براساس برنامه زمانی که در اطلاعیه‌های بعدی این اداره کل متعاقبا روز شنبه ۱۹ مهر ماه ۹۹ منتشر خواهد شد، به مراکز مصاحبه مطابق برنامه زمانی اعلام شده مراجعه نمایند.
نکات مهم:
الف) زمان فرایند مصاحبه اختصاصی از متقاضیان معرفی شده دانشگاه فرهنگیان استان کردستان، از تاریخ ۲۰ / ۰۷ / ۱۳۹۹ لغایت ۲۵ / ۰۷ / ۱۳۹۹ خواهد بود.
ب) از معرفی شدگانی مصاحبه اختصاصی به عمل خواهد آمد که دارای شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه شماره (۲) راهنمای انتخاب رشته و (بخش پیوست­ها) آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ و اطلاعیه‌های اصلاحی بعدی سازمان سنجش آموزش کشور (کسب نمره علمی کل ۶۵۰۰ و بالاتر در زیرگروه گروه آزمایشی مربوط برای مجاز شدن برای انتخاب رشته، داشتن حداقل معدل کل ۱۴ در دوره متوسطه­ی دوم (معدل سه پایه اول، دوم و سوم)، برخورداری از سلامت کامل تن و روان و شرایط مناسب جسمانی برای حسن انجام وظیفه معلمی، داشتن حداکثر سن ۲۴ سال تمام در بدو ورود به دانشگاه (۱ / ۷ / ۱۳۷۵ به بعد) و ...) باشند. در غیر این صورت انجام مصاحبه اختصاصی، منتفی خواهد بود.
تبصره): حداقل معدل و حداکثر سن، تحت هر شرایطی تغییر نخواهد کرد.
ج) معرفی شدگانی که مبتلا به کوید ۱۹ شده و درحالت قرنطینه و یا در بیمارستان بستری می‌باشند به شرطی که درطول مدت انجام مصاحبه، مدارک و مستندات پزشکی آنان، توسط والدین متقاضی و یا وکیل قانونی به اداره کل آموزش وپرورش استان معرفی شده، ارائه شود، مصاحبه از این گونه متقاضیان، حداکثر با گذشت یک ماه از آخرین روز مصاحبه، درصورت تأیید سلامت وی توسط پزشک معتمد آموزش وپرورش، در همان استان صورت خواهد گرفت. در راستای صیانت از حقوق سایر متقاضیان آزمون، بعد از انقضای مهلت مقرر، اقدامی میسر نخواهدبود.
د) همه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی مکلفند فرم اطلاعات عمومی (ضمیمه این اطلاعیه) درخصوص اعلام آمادگی برای پذیرش و انجام مصاحبه اختصاصی مندرج در ذیل این اطلاعیه را تکمیل و در زمان مراجعه برای انجام مصاحبه اختصاصی (در مهلت مقرر) به مرکز مجری مصاحبه تحویل نمایند.

به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا و با عنایت به اهمیت حفظ سلامت مراجعین محترم، صرفاً داوطلب حق ورود به مراکز مجری مصاحبه را دارد، بنابراین از آوردن همراه جدا خودداری فرمایید.
همراه داشتن اصل شناسنامه، کارت ملی، مدرک دیپلم یا گواهی تایید شده که در آن معدل کل قید شده باشد، گواهی پیش دانشگاهی (نظام قدیم آموزشی)، ۶ قطعه عکس ۳*۴، دفترچه درمانی درصورت وجود و پرینت کارنامه نتایج رشته‌های دارای شرایط خاص. «ارایه تصویر تمام مدارک قید شده و صفحات شناسنامه ضرورت دارد»
پرینت وتکمیل کلیه فرم‌های پیوست این اطلاعیه اعم ازفرم‌های اعلام آمادگی برای پذیرش و انجام مصاحبه، نمونه برگ اعلام آمادگی برای انجام معاینه پزشکی، خود اظهاری و سوابق بیماری، خود اظهاری در مورد بیماری کرونا و همراه داشتن آن‌ها برای ثبت اثر انگشت حضوری و تحویل درروز پذیرش.
همراه داشتن دو عدد ماسک، دستکش یک بار مصرف، آب آشامیدنی، خودکارشخصی، مواد ضد عفونی کننده. خوراکی (بسکویت)
تذکر: مراجعه کلیه دعوت شدگان الزامی می‌باشد، عدم مراجعه در زمان تعیین شده به منزله انصراف تلقی می‌گردد و مسؤولیت آن متوجه شخص داوطلب می‌باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار