فرمانده سپاه بیت المقدس در نشست راهبردی مجمع عالی بسیج:
سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید شنونده مطالبات مردم باشند، از عدم حضور آن‌ها در این نشست انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۹۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹ 14 September 2020

به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان ، سردار سید صادق حسینی صبح امروز در جلسه مجمع عالی بسیج استان کردستان که در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: از آغاز اسلام تاکنون، دشمنان علیه دین الهی اسلام ایستاده‌اند و این نه اولین بار است و نه آخرین بار خواهد بود، اما مسلمانان در برابر دشمنان اسلام ایستاده و قطعا پیروز خواهند شد و هرگز اجازه توهین به بهترین خلقت خداوند را نخواهند داد.

سردار حسینی عنوان داشت: بسیج یک مجموعه الهی و دارای اعتبار سیاسی و فرهنگی و برگرفته از انقلاب و روحیه عالی جهادی است و به شدت حامی مستضعفین است که در شرایط بحرانی، طوفان فکریش معجزه می‌کند و حلال مشکلات می‌باشد.

وی گفت: تفکر بسیجی امروز الگوی نهضت‌های آزادی بخش جهان است و مجمع عالی بسیج یکی از خلاقیت و نبوغ فکری و تحول خواهی بسیج است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر افزود: اسلام انقلابی با ظرفیت بسیج حرکت به سوی زندگی با شرافت برای آحاد مردم، عقلانیت، عدالت، معنویت و به کار گیری علم به منظور جهش تولید و رونق اقتصادی و رفاه ملی و شکوفایی دانش را هدف خود کرده است.

سردار حسینی عنوان داشت: نیروی بسیجی می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات جامعه را حل کند، زیرا جمع بزرگی از نخبگان، فرهیختگان، اندیشمندان پای کار انقلابی را در اختیار دارد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان داشت: یکی از بازوان پر قدرت نیرو‌های مسلح نیرو‌های بسیجی هستند چرا که برکات این نهاد ارزشمند را در چهل سال انقلاب در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، دینی و مذهبی تجربه کرده ایم.

وی بیان داشت: در موضوع اقتصادی، محرومیت زدایی، اردو‌های جهادی، خدمات پزشکی، رسیدگی به مناطق محروم، حاشیه نشینی، رفع بیکاری، تولید علم، کارآفرینی، کمک به محرومین، توسعه کشاورزی و دامپروری، صنایع دستی و مشاغل خانگی، احداث خانه‌های محروم و خدمات عمرانی از جمله اقداماتی است که کارگروه‌ها و مجامع عالی بسیج در دستور کار دارد.

سردار حسینی گفت: در حال حاضر در استان کردستان ۸۶۰ کارگاه و صنایع تولیدی وجود دارد که ۵۰۱ مورد فعال و ۲۱۰ مورد نیمه فعال و ۱۴۹ مورد هم راکد است که بسیج می‌تواند در فعال کردن این مراکز و به درآوردن چرخه اقتصادی آن‌ها کمک شایانی داشته باشد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر افزود: حل مشکل کولبران، فعال نمودن بازارچه‌های مرزی، فعال نمودن معادن موجود در استان از برنامه‌هایی است که در کارگروه اقتصادی در دستور کار نیرو‌های نخبه بسیجی قرار دارد.

سردار حسینی تصریح کرد: واحد‌های صنعتی ما اگر به توان و ظرفیت واقعی تولید خود برسد در کنار توسعه اقتصادی می‌تواند به امر اشتغال‌زایی هم کمک کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: ارائه راهکار‌های مناسب برای رفع آسیب‌های اجتماعی، تقویت طرح‌های کمک به محرومین، مبارزه با فساد اداری، اخلاقی و ... جز برنامه‌ها و اهداف اصلی بسیج در سطح استان است.

وی خاطرنشان کرد: رصد و پیگیری جریان‌های سیاسی، ایستادگی در مقابل دشمنان، تلاش برای تقویت جریان‌های انقلابی ناب و آگاهی‌بخشی به جامعه هم از اهداف و برنامه‌های بسیج در عرصه سیاسی است.

سردار حسینی به موضوع اجتماعی و رصد نیرو‌های بسیجی در این گروه اشاره کرد و بیان نمود: ارائه راهکار حل مشکلات اجتماعی مانند: طلاق، اعتیاد، بیکاری، خودکشی و سبک زندگی و تقویت طرح‌های کمک به محرومین و ازدواج آسان و مبارزه با فساد جزو برنامه‌های بسیج در حوزه فرهنگی بوده است.

وی گفت: تلاش برای وحدت و جلوگیری از تفرقه افروزی دشمن و اسلام ستیزی و دین گریزی و کمک به دولت جهت ارائه راهکار‌های عملیاتی برای پیشبرد اهداف این انقلاب در حوزه دینی می‌باشد.

سردار حسینی افزود: مجمع عالی بسیج و ظرفیت بسیج باید در اجرای بیانه‌ای گام دوم انقلاب استوار و با اقتدار عمل کند.

سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه با تشکر از حضور بسیاری از مسئولین در این مراسم و انتقاد تند از توفیق حضور پیدا نکردن نمایندگان انتخابی مردم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: حال که نمایندگان در تمامی حوزه‌ها به عنوان وکیل و نماینده مردم در مجلس حضور دارند باید شنونده خواسته‌ها و مطالبات مردم باشند که این سعادت امروز نصیبشان برای حضور در این جلسه نشد و این انتقاد تندی است بر این نمایندگان چرا که آنان متعهد به در کنار مردم بودن و تلاش برای تأمین امنیت آنان هستند.

وی در پایان عنوان داشت: ما برای امنیت و آسایش، رفاه و نشاط جامعه در کنار مردم خواهیم بود و تلاش خواهیم کرد تا به اذن الله مشکلات این استان با کوشش و تلاش مسولین جهت رفاه مردم عزیز صورت پذیرد.

منبع : کرد تودی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار