ماموستا حسینی:
امام جمعه شهرستان کامیاران گفت: حضرت محمد (ص) عصاره تمام پیامبران و ختم نبوت است لذا کسانی که به پیامبر اسلام توهین می‌کنند درواقع به تمام ادیان و پیامبران اهانت کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸ 13 September 2020
به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه کامیاران، حاج ماموستا شیخ محسن حسینی در گفتگو با خبرنگاران با محکوم کردن توهین به پیامبر اکرم (ص)، بر لزوم همدلی جامعه اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.
وی با بیان اینکه اقدام نشریه فرانسوی جهان اسلام را عصبانی کرده است، گفت: دشمنان از همه ظرفیت‌ها برای ضربه به اسلام استفاده می‌کنند و از رو بیداری بیش از پیش همه ما ضروری است.
ماموستا حسینی با اشاره به بیانات مهم رهبر انقلاب در این خصوص، اظهار داشت: امروزه برخی کشور‌های عربی در مقابل روحیه استکبارستیزی امت اسلامی همسو با دشمنان اسلام حرکت می‌کنند.
امام جمعه شهرستان کامیاران با بیان اینکه روحیه مقاومت باید در بین امت اسلامی حفظ شود، گفت: حکومت معنوی پیامبر اسلام (ص) همچنان بر جهان اسلام حاکم است.
وی ضمن محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت نورانی قرآن کریم و رسول اکرم (ص) اظهار کرد: حضرت محمد (ص) عصاره تمام پیامبران و ختم نبوت است لذا کسانی که به پیامبر اسلام توهین می‌کنند درواقع به تمام ادیان و پیامبران اهانت کرده‌اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار