مدیر کل بیمه ایران در استان کردستان :
خلیل امینی در نشست با خبرنگار تابناک کردستان: ماهیت کاری، هدف و اولویت بیمه ایران در سراسر کشور جلب رضایت مندی کامل مردم از بیمه ایران است.
کد خبر: ۸۹۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵ 07 September 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان، خلیلی امینی مدیر کل بیمه ایران در استان کردستان درنشستی با خبرنگار تابناک در کردستان در خصوص عملکرد این بیمه در سال ۱۳۹۸ خاطر نشان کرد: بیمه ایران به عنوان تنها شرکت دولتی کشور، با توجه به توانگری مالی، میزان سرمایه شرکت و قدرت پرداخت در خسارت‌ها و همچنین حضور در تمام استان‌ها و شهرستان‌ها کشور توانسته است نقش مهم و بسیار پر اهمیتی در اقتصاد کشور ایفا کند.
مدیرکل بیمه ایران در کردستان در حوزه چشم انداز این بیمه تا سال ۱۴۱۴ شمسی بیان کرد: در واقع بیمه ایران می‌خواهد سرآمد در غرب آسیا باشد، بیمه ایران به گسترده‌ترین شبکه فروش و خدمات با استفاده از پیشرفتخ‌ترین زیرساخت‌های فناوری اطلاعات؛ بزرگترین شرکت بیمه در غرب آسیا خواهد بود.
امینی افزود: در آستانه صد سالگی بیمه ایران تلاش بر این است که هر ایرانی یک بیمه نامه بیمه ایران در دست داشته باشد، با توجه به ماهیت کاری بیمه ایران و همانا هدف خدمت رسانی و جلب ۱۰۰ درصدی رضایت مندی مردم مورد اهمیت و اولویت این شرکت می‌باشد؛ به توانیم تمام فعالیت خود را در زمینه بیمه زندگی داشته باشیم و هر ایرانی یک بیمه عمر داشته باشد.
مدیرکل بیمه ایران عنوان کرد: بیمه ایران در کردستان با وجود ۱۰۷ نمایندگی بیمه اصلی و ۱۲۶ نمایندگی بیمه عمر توانسته است در سال ۱۳۹۸ قدم‌های موثری در زمینه خدمت رسانی و توسعه اقتصادی استان بردارد، به گونه‌ای که با رشد ۴۹ درصد نسبت به سال ۹۷ به ارقام قابل قبولی در سنجش‌های کشوری دست یابد، که به خاطر همین رشد کردستان توانسته است در گروه ۳ کشوری رتبه و مقام اول را به دست آورد.
خلیل امینی اضافه کرد: در سال ۹۸، از نظر تعداد ۱۹۹ هزار و ۸۶۳ فقره پرونده‌های خسارتی در رشته‌های مختلف تشکیل که مبلغ این تعداد ۵۶ میلیارد و پانصد میلیون تومان خسارت توسط بیمه ایران پرداخت شده است؛ که از این مبلغ ۴۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان مربوط به خسارت اتومبیل بوده و مابقی مبلغ مربوط به سایر رشته‌ها همانند آتش سوزی، بیمه‌های درمانی، بیمه عمر و... بوده است.
امینی مدیر کل بیمه ایران اظهار داشت: در پایان سال ۹۸ با برنامه ریزی‌هایی که اجرایی و عملیاتی شد، توانسته ایم راندمان عملکرد را به عددی مورد قبول برسانیم، که نسبت درصد حوادث کردستان نسبت به کشور ۱۰ درصد کاهش یافته است.
مدیر کل بیمه ایران در کردستان در زمینه عملکرد ۴ ماهه سال ۹۹ بیان داشت: توانسته ایم در استان با رشد ۵۶ درصدی حق بیمه نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ در کشور مقام اول را کسب کنیم.
خلیل امینی در حوزه اقدامات انجام شده توسط بیمه ایران در زمینه ویروس کرونا خاطر نشان کرد: به منظور پیشگیری در زمینه بیماری کرونا برای رفاه حال مردم و همکاران، خرید ماسک، دستکش مواد ضد عفونی کننده را برای همکاران داشته، برای عموم مردم در ورودی ساختمان دستگاه ضدعفونی وجود دارد گه از نوع ضد عفونی دست می‌باشد؛ همچنین هر روز محوطه داخلی ساختمان بیمه ایران ضد عفونی می‌شود.
مدیرکل بیمه ایران در استان کردستان افزود: در زمینه بیماری کرونا جهت کمتر شدن مراجعات حضوری، از طریق سایت (ایران من) و به صورت غیر حضوری و اینترنتی مردم هر نوع بیمه نامه که می‌خواهند می‌توانند خریداری کنند از جمله بیمه نامه شخص ثالث را می‌توانند خریداری کنند.
منبع: تابناک
برچسب ها: بیمه ایران ، کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار