محمود الله مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جلسه مدیریت تولیدی و صنعتی ستاد امر به معروف استان کردستان گفت: خدمات و زحمات نظام در منطقه نباید بدلیل برخی اختلافات فکری و سیاسی نادیده گرفته شود با وجود اینکه فعالیت‌های زیادی در استان توسط نظام انجام شده اما ضد انقلاب تلاش می‌کند تا خلاف آن را تبلیغ کند.
کد خبر: ۸۹۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ 06 September 2020

به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان ، محمود الله‌مرادی در نشست مدیریت تولید وصنعتی ستاد امر به معروف  ونیهی از منکر کردستان با بیان اینکه نگرش ما در ستاد امر به معروف و نهی از منکر توجه به ریشه‌های امور است، بیان کرد : اگر فقر از دری وارد شود ایمان از در دیگر خارج می‌شود بنابراین باید به رفع مشکلات اقتصادی توجه کرد تا شاهد منکرات در کشور و استان نباشیم.
وی اضافه کرد: مجاهدت و امر به معروف اصلی توسط شما تلاشگران حوزه اقتصادی انجام می‌شود و در این راستا اگر کسی زمینه را برای رشد و اشتغال جوانان فراهم کند بهشت را برای خود خریده و اگر کسی در این زمینه اخلالی ایجاد کند جهنم را برای خود خریده است.
الله‌مرادی با تاکید بر اینکه نجات کشور از اسارت در حوزه اقتصادی یک جهاد است، یادآور شد: اقتصاد ما را تک محصولی کردند که هر وقت خواستند گلوی ما را بفشارند، اما ایران اسلامی زیرساخت‌های قوی دارد و هر کشور دیگری غیر از جمهوری اسلامی بود امروز زیر این فشار کمر خم کرده بود.
معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان هم در این جلسه گفت: با سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری ۸۷۰ واحد تولیدی با ظرفیت اسمی ۱۶ هزار و ۸۰۰ نفر و ظرفیت واقعی اشتغال ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر در استان وجود دارد.
پیمان الماسی افزود: از لحاظ پروانه کسب در رتبه ۲۵، از نظر سرمایه گذاری رتبه ۲۳ و از نظر اشتغال رتبه ۲۷ کشوری را داریم که از لحاظ تعداد پروانه چهار رتبه، از لحاظ اشتغال ۲ پله و از لحاظ سرمایه گذاری پنج پله در کشور صعود کرده‌ایم.
وی اضافه کرد: شاید برخی از واحد‌های تولیدی استان بدلیل سرمایه در گردش مشکلاتی داشته باشند، اما هیچ واحد تولیدی بخاطر کمبود و یا نبود مواد اولیه مشکل ندارد و فعالیت شان متوقف نیست.

عکاس : عرفان کرمی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار