مدیر امور آبفا سنندج از اجرای مجموع ۴۲ کیلومتر عملیات لوله گذاری به منظور اصلاح، توسعه و خطوط انتقال در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸ 05 September 2020
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، مازیار سهراب نژاد یکی از مهمترین اولویت‌های کاری آبفا سنندج را توسعه و اصلاح شبکه آب و فاضلاب عنوان کرد و گفت: این مهم سالیانه با هدف تامین آب شرب برای شهروندان، جلوگیری از هدر رفت آب و کدورت آب و همچنین ساماندهی فاضلاب در محله­های شهر انجام می­شود.

وی اظهار کرد: در سال گذشته به منظور اصلاح، توسعه و خط انتقال، بیش از ۱۷ کیلومتر در شبکه آب و حدود ۲۵ کیلومتر هم در شبکه فاضلاب لوله گذاری انجام شده است.

سهراب نژاد تصریح کرد: در سه ماهه اول سال جاری نیز ۲ هزار و ۵۸۴ متر لوله گذاری در شبکه آب و چهار هزار و ۹۱۶ متر لوله گذاری هم در شبکه فاضلاب انجام شده است.

مدیر امور آبفا سنندج در ادامه به ضرورت رعایت الگوی مصرف آب شرب بویژه در فصول گرم سال اشاره کرد و افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، مصرف آب بیش از ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش داشته است.

سهراب نژاد افزود: اگرچه رعایت بهداشت فردی به منظور پیشگیری از بیماری کرونا و سلامت شهروندان بسیار ضروری است، اما با این وجود شهروندان سنندجی می‌توانند با مدیریت مصرف آب نقش قابل توجهی در جلوگیری از کمبود و قطعی آب در این مدت داشته باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار